Gå til innhold

Hvor mange barn har dere og hvor mange soverom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt vanlig nå at barna har vært sitt rom?

Vi har selv 4 barn og alle har vært sitt soverom. Vi har 5 soverom på hovedplan og et gjesterom i underetg. Er det luksus eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 barn, har 7 soverom

Skrevet

2 barn som deler et soverom kan jo også se på det som luksus. Det er dem som liker å dele soverom.

Vi har to barn og 3 soverom.

Skrevet

2 barn, 2 soverom. Ungene deler rom.

det mest ideelle hadde vært og hatt de på hvert sitt rom, men foreløpig har jeg ikke råd til å flytte herfra så da får de bare dele.

De tar heldigvis ingen skade av det :)

Skrevet

3 barn, 6 soverom. Luksus ja :)

Skrevet

1 barn, 3 soverom

Skrevet

2 barn, fire soverom.

Men ungene deler soverom enda, de synes det er kjempekoselig og vil ikke flytte fra hverandre.

Skrevet

Vi trenger jo selv 5 soverom, 4 til ungene og ett til oss selv + gjesterom:)

Skrevet

1 barn og 3 soverom :)

Skrevet

vi har 2, snart 3 barn. Vi har også 5 soverom oppe og et gjesterom i underetsjen, men vi bruker bare 2 soverom foreløbbig. 2-åringen og 4-åringen deler rom, så har vi ett rom som skal bi babyrom etterhvert, vårt eget soverom, et gjesterom og et lekerom oppe. Så med tiden, når de selv ønsker eget rom, så vil jo alle få hvert sitt soverom. Jeg tror ikke det er luksus. Alle her jeg bor har ett soverom til hvert av barna. Noe slikt er kanskje mere som luksus å regne i oslo, men ikke alle bor der ;)

Skrevet

per nå: 1 barn, 3 soverom (ene blir brukt til datarom/kontor nå), men om et års tid håper vi på å ha 2 barn, og da har vi flyttet inn i huset vårt som bare har 2 soverom :P Jeje, unga får dele rom så fort nestemann sover natta gjennom ;) Det blir snaue 4 år mellom dem, og jeg og min lilleBROR klarte fint å dele rom lenge med samme aldersforskjellen :)

Skrevet

Tre barn og har fire soverom, tre i en etg og et i en annen etg. de to eldste deler foreløpig rom, minsten sover med oss..

Skrevet

Et barn, fem soverom, spisestue, peisstue, tvstue, kjellerstue... Håper vi får et barn eller to til...

Skrevet

Jeg vil si det er luksus. Jeg delte rom med min søster fra jeg var 2 til nesten 18år.

Skjønner ikke hvordan folk har råd til at alle barna skal ha hvert sitt soverom. De fleste leiligheter har 1-2 soverom. Du er heldig om du får en leilighet med 3 soverom føler jeg. Skal du ha flere soverom må du bo i et ganske stort hus. Og kjøpe hus i storbyene kan fort bli ganske dyrt.

Har og hørt om foreldre som sover på sofaen for at barna skal få egne soverom, det syntes jeg blir for dumt. Barn tar ingen skade av å dele soverom med søsken.

Skrevet

1 barn og 4 soverom. To soverom henger sammen, og de har vi selv. Så har barnet eget rom, og det siste er gjesterom.

Skrevet

4 barn, 5 soverom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...