Gå til innhold

Hvilken sykkel har dere til deres 4 årige gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ha merke og modell. :o)

Så i dag på en Nakamura ( om det skrives slik) Grade ( et ekstralett modell). Noen som har den?

Er svært takknemlig for hjelp. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har DBS sykkel til minsten. Den skulle være en av de letteste på markedet da vi kjøpte den for noen år siden. Men jeg synes ikke den er så veldig lett akkurat.

Men solid er den ihvertfall, og har ikke rustet.

Skrevet

DBS er vel en sikker klassiker,ja, Brød og sirkus. :o)

Denne vi har sett på veier bare 7,4 kg, så lurer på å gå for den selv om den er en god del dyrere. Hm..

Andre?

Skrevet

kan jeg spørre om noe også? har lyst å kjøpe sykkel til mine tre-åringer, bør jeg går for de syklene som er fra 2-4 år? Blir de for små for de neste sommer da? 16" ramme vil vel uansett bli for stort? Jeg får kanskje spørre i butikken. Eller kanskje vi skal vente til neste år når de er 4 år? Hvilke erfaringer har dere til alder og to-hjulssykkel?

Skrevet

2+1=3:

Tror det kommer helt an på lengden til barnet.

Min gutt er lang, så må gå rett til 16" sykkel, men den hadde vært for stor forrige sommer. Så hadde jef vært deg, så hadde jeg ventet.

:o)

Skrevet

Nja.. det har jo ikke akkurat behov for sykkel i år, de har jo både sparkesykkel og trehjuling, trenger jo ikke få alt heller... huffda bortskjemte barn, kremt kremt..

Skrevet

Googlet litt her om dagen, og det ser ut til at DBS "Bikers" kommer best ut i test.

Har også vært i spesial sykkelforetning, og de var heller ikke i tvil om at DBS var det beste alternativet for de små.

Men har ikke kjøpt selv ennå, så har ikke personlig erfaring med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...