Gå til innhold

FRISØRER - SE HIT!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp farget håret mitt hjemme med fargen mørkblond (7.3) mest fordi jeg var lei av å ha helbleket hår med ettervekst.. Fargen ble litt for mørk med litt for mye rødskjær.. Hvordan kan jeg på best mulig måte tone dette ned uten å bruke bleking? Kan jeg farge det på nytt med en kaldere blondfarge feks. askeblond? Eller kan jeg ta avfarging?

 

Min normale hårfarge er mørkblond - så jeg vil helst ha noe i den duren!

 

Jeg har desverre ikke råd til frisør, og vil helst unngå å bruke blekemiddel. Derfor håper jeg noen av dere vil gi meg noe råd og tips :) Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke nå selv på egenhånd farge håret lysere.. da blir det bare orange.

 

Om du hadde helbleket hår, før du tok i fargen så vil fargen skli fort ut igjen. Vasker du håret med renseshampo nå vil du miste mye av fargen.

Vet desverre ikke om det finnes "butikk renseshampo" eller om du må kjøpe hos frisør. Du kan evt spørre om å få litt renseshampo hos en frisør.

 

Om du så skal farge det igjen, ville jeg prøvd noe med 8,1 - 8,2 - 8.12 eller 8.21

Vet ikke hvilke farger som finnes ute i butikkene. Men ,1 og ,2 (helst ,2) motvirker ,3.

 

Og jeg ville vel ikke gått noe lenger ned enn 8.

 

Eller så kan du ringe rundt til frisørsalongene i nærheten av deg å høre om det er noen som trenger hårmodell :)

 

 

Skrevet

jeg er enig med deg over her..

 

du burde ikke gjøre det selv..

ring rundt å hør om det er noen som trenger modell ell om de har lærlig.. Lærlinger tar ofte 50% av noemal pris:-)

 

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk!

 

Farge nr 8 - er det lysere eller mørkere enn 7.3?

Skrevet

Som de over sier så kommer fargen til å falme etter kort tid. Så jeg ville kjøpt en blondesjampo som motvirker de gule pigmentene.

Det aller beste på markedet er Joico sin blondesjampo, den er veldig tett pigmentert og den tar knekken på pigmentene med en gang.

Husk å la den virke i minimum 5 min.

:o) Lykke til

Skrevet

Tusen takk! :)

 

Hvor selges denne Joico-sjampoen?

Skrevet

8 er lysere enn 7 ja :)

Skrevet

Frisørsalonger selger den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...