Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Ser ikke for meg at det er så mange i den målgruppa her inne liksom... men javel... ellers har det vel vært mest kvinne/barnerelaterte reklamer her inne. Evt ting som angår alle. Vi menn var en anelse orginal, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Vi Menn har mange interessante artikler og er et blad jeg langt oftere velger i bladhylla enn såkalte "kvinne-magasiner"
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Samme her, kvinneblader er bare svada og se og hør wannabe
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Jeg leser vi menn. 1000 ganger mer interessant enn ladidadi fordummende dameblad.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Så da velger du et fordummende manneblad? Liker ikke vi menn. Da er det bedre med illustrert vitenskap, selc om det er mye tull der også.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Vi menn er på ingen måte fordummende. Mange artikkler med godt nivå innholdsmessig der. Jeg er selv historiker, og syns ofte mange av de historiske artikklene holder forbausende høyt nivå, for et "sånn" blad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå