Gå til innhold

den er solgt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var ei som la ut en barnestol på Finn igår ettermiddag og jeg spurte om den var solgt. Jeg fikk til svar at hun hadde den enda...

Jeg så ikke mailen før idag tidlig grunnet vi ikke hadde internett, men da sto det solgt på Finn...jeg spurte om det var tilfelle og hun sa at" ja den er solgt fordi du svarte meg ikke etter mailen jeg sendte.."

er vell min feil da, men jeg bruker å vente eller spørre den første som viser interesse om de ville ha tingen som blir solgt...

hva mener dere?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok gjort som selger her... dessverre! Selger det til den som er kjappest på å avtale tidspunkt for å hente varen.

Skrevet

Hadde solgt den til den første som kom med penger...

Skrevet

Så lenge du bare spurte om hun hadde den, så hadde nok jeg også gjort det samme.

Men noen skriver noe som dette: "Har du varen enda? Hvis du har så vil jeg kjøpe den." Da hadde jeg selvfølgelig ventet på svar.

Skrevet

okei, men burde hun ikke spurt meg først?:P

Skrevet

Hadde gjort som selger. Hvis en kjøper bare spør om noe er tilgjengelig uten å følge opp når jeg svarer, så selger jeg til neste som viser interesse.

Skrevet

Den første som kommer med pengene får tingen.

Å vente på en som viste interesse med etter det ble stum er dårlig forretning.

Skrevet

Hun hadde på sett og vis gjort det, men du svarte aldri...

Skrevet

Men da må du spørre gjennom et middel som du er tilgjengelig på. Ikke sende mail og forvente at hun venter til neste gang du har nett.

Skrevet

Spørs helt på hva du skrev.

Om du bare skrev; "Hei, har du fortsatt varen?" - uten å svare når hun sa ja, så hvorfor skulle hun spørre deg?

Om du skrev; "Hei, jeg vil ha varen. Har du den fortsatt og når kan jeg hente den?" - så burde hun spurt deg før hun solgte den videre.

Skrevet

Jeg ville gjort som henne, solgt den til første som dukket opp med penger.

Skrevet

Selgeren kunne også godt skrevet at HI kunne komme og se på den, om hun ville.

Tror nok jeg ville skrevet det om jeg hadde vært selgeren.

Skrevet

Er nok ening her, selger til første som kommer med pengene (uten å prute!!)

Skrevet

Jeg ville solgt til den første som sa de ville ha varen (altså ikke den først som bare spurte om varen forsatt var tilgjengelig/viste interesse)

Hvis du virkelig ville sikre deg vare, burde du ha ringt selger slik at dere kunne gjort alle avtaler med en gang!

Skrevet

Ja det der er håpløst... Jeg selger alltid til den første som bestemmer seg. Får mail først, er den solgt. Jeg nei. Er den fin, jeg ja. Er den mye brukt, jeg nei... Så stille et døgn... I mellomtiden har jeg selvfølgelig solgt....

Skrevet

Her er det først til mølla!!! Sånn vil det nok være på et sånt sted, selger har ikke lojalitet til noen!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...