Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Typisk øst-europeisk fashion... Synes den lilla var i en klasse for seg! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=27579361 ;p
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 den så eeehhh, helt for jævli ut synes jeg... trur jeg har utviklet kronisk rygglidelse med den, for den så lav ut i tillegg... glad jeg har funne mi egen som er høg og fin
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Jeg synes faktisk ikke den var så gæærn jeg.... tør ikke signere med nick da siden alle synes den var så fæl B-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 de svarte og hvite var ikke så gæærn i utseende kan jeg være enig i, men jeg ser mest på høyden på vognen... men ellers så var flere hæslie, men ha sett værre
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Det er faktisk den vognen jeg skal ha. Skal ha den i svart med hvite kanter. Har sett vognen live så jeg vet at den ser bra ut og er god å trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå