Gå til innhold

Hva synes dere om denne vogna da, damer? ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaaau, øynene mine !!!

Skrevet

den så eeehhh, helt for jævli ut synes jeg... trur jeg har utviklet kronisk rygglidelse med den, for den så lav ut i tillegg...

 

glad jeg har funne mi egen som er høg og fin :)

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke den var så gæærn jeg.... tør ikke signere med nick da siden alle synes den var så fæl B-)

 

Skrevet

Tooooo much!!

Skrevet

de svarte og hvite var ikke så gæærn i utseende kan jeg være enig i, men jeg ser mest på høyden på vognen...

 

men ellers så var flere hæslie, men ha sett værre :)

Skrevet

Det er faktisk den vognen jeg skal ha. Skal ha den i svart med hvite kanter. Har sett vognen live så jeg vet at den ser bra ut og er god å trille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...