Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 En venninne skal gifte seg, og jeg hadde ikke regnet med å bli bedt ettersom det bare er 1,5 mnd til de gifter seg. Hun og det som skal bli hennes mann var i mitt bryllup for noen år siden, men vi har ikke så ofte kontakt så ingen big deal hvis ikke jeg ble bedt. I dag kom derimot invitasjonen, og det var kun jeg som ble bedt... dvs ikke min mann. Det stod også en forklaring der om at partnere ikke ble bedt, fordi de ønsket å prioritere at de fikk plass til alle vennene sine. Så ingen er bedt med partner så vidt jeg vet. Jeg synes det er litt spesiell, og har egentlig ikke så veldig lyst til å gå uten mannen min. Kanskje sært, men liker å gå sammen han på slike ting. Spesielt fordi jeg kun kjenner bruden og ingen andre også. Så synes nesten heller de kunne valgt ut noen de ville bedt (med partner), og droppet resten de ikke hadde plass eller råd til.... Hva tenker dere om en slik invitasjon? Er det bare jeg som synes det er litt sært å ikke invitere med partnere?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 1. brudeparet bestemmer selv hvem de vil invitere 2. det er helt frivillig å gå
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 At du blir invitert 6 uker før er vel helt normalt, og at de ikke inviterer partnere er vel heller ikke sååå snodig, men at du ikke har så lyst til å gå kan jeg godt skjønne.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Dersom alle venner er invitert uten parner så syns jeg det er OK - du bestemmer selv om du vil gå. En annen tråd her inne der Hi (i den andre tråden) ble bedt uten partner fordi de ikke var gift (var samboere med barn) syns jeg ikke er OK, nå andre venners parntere ble bedt bare forde de var gift. Det går jo ann å gjøre noe uten mannen - det er sikkert andre venninner av bruden i samme situasjon, så trefferd du noen nye mennekser:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Skjønner godt at de inviterer flere venner enn å invitere noen få venner med partnere de kanskje ikke engang kjenner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå