Gå til innhold

Invitasjon til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått invitasjon, men vet at dette er pulje 2 som har fått invitasjon. Dvs at i pulje 1 har de fått en del tilbakemeldinger på at de ikke kan komme. Så derfor har brudeparet invitert flere..

Hvordan hadde dere reagert? Har liksom ikke så veldig lyst (er en skolevenninne). Føler at jeg ikke skulle ha vert der... og hvordan gjør en det med gave hvis en ikke drar i bryllupet?

Er kort svarfrist også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo veldig snodig ut da:-P Pulje 1 og pulje 2, altså de viktige og de mindre viktige....

Hvis du ikke har lyst, så takker du pent nei. Gave hadde jeg kjøpt til dem uansett om jeg hadde deltatt i bryllupet eller ikke.

Skrevet

Jeg har vært borti det samme. Pulje 2 blir listefyll. Jeg takket nei og gav en gave, ikke så dyr.

Skrevet

Da hadde jeg meldt avbud. Jeg er også blant de som enten ønsker å bli bedt eller helt utelatt... noen reservebenk vil ikke jeg sitte på!!

Skrevet

Vil du ikke dra så drar du ikke. Og da tenker jeg at jeg ikke hadde giddi å gi gave heller.

Skrevet

Annensorteringsgjester? Hva slags uforskammede mennesker er det du kjenner?

Skrevet

hehe...må flire litt av deg. Jeg synst ikke noe vondt om brura fordi om at hun gjør det på en måte som jeg ikke ville ha gjort.

HI

Skrevet

Å operere medannensorteringsgjester er ekstremt dårlig oppførsel. Du slipper unna med det om du er kongelig eller hollywood a-list. Kari Nordmann er bare frekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...