Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har termin i slutten av juni og hadde håpet å få med meg litt av joggesesongen. Har to barn fra før, og har merket litt lekkasjer ifm jogging selv lenge etter fødsel. Dette blir vel enda verre, kan jeg tenke meg... Men når kan jeg prøve?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Åh, jeg gleder meg så vanvittig til å få begynt å bevege meg og trene litt igjen!! Denne gangen er planen å jogge. De to andre gangene har jeg spilt tennis, noe som jo er masse løping det også, men denne gangen får jeg ikke spilt, så da er jogging en grei erstatning. Men, nok om det;) Etter nr 2 startet jeg faktisk å spille igjen etter bare 4 uker! Og det gikk veldig bra, men var også veldig flink til å trene bekkenbunnsmuskulaturen. Jeg er ikke superflink denne gangen, så jeg må skjerpe meg og opprettholde treningen etter fødsel, så er planen å starte med jogging etter omkring 6 uker, dersom bekkenløsningen ikke er som nå. Jeg har styrt trening etter fødsel litt etter hva jeg føler for selv også. Etter nr 2 var jeg klar for trening etter 2 og en halv uke følte jeg, men ventet litt ekstra...
Stellaborealis Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Jeg begynte etter 6 uker med andremann, da kombinert med styrketrening. Jeg hadde en del lekkasje i begynnelsen(brukte bind under trening for å være sikker), men det gikk seg fort til og nå har jeg aldri det problemet(minste er 20 mnd da). Utrolig godt å begynne så fort med treningen, det gir mange helsefordeler og overskudd:)
Helann og lillebror Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Jeg begynte å jogge etter 8 uker med førstemann og etter 6 uker med andremann. Færre fødselskomplikasjoner, mindre ammeproblemer, og følte jeg fortere kom i god form med nr 2. Lite plaget med lekkasje, selv om jeg er litt for dårlig til å trene bekkenbunnsmuskulatur. Trente step/aerobic i tillegg med første, nå er det mye dårligere tid, og det blir bare litt styrketrening hjemme på stua i tillegg til joggingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå