Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Hvordan foregår dette da...? Storebror skal begynne på skolen til høsten,regner med det sikkert er rundt 20 august det er skolestart.. Har en plan om å ta ferie på begge ungene fra midten av juli frem til skolestart...men får se når gubben har ferie på hvordan det går opp.. men etter juli,som jeg mener er betalingfritt,er jeg da ferdig å betale for storebror i bhg,eller må jeg betale for litt i august også eller... han vil jo være ferdig i bhg når han tar ferie.. samt har jo søkt SFO og full plass.. så bare lurer på om vil blir sittende å betale for både SFO og 2 bhg plasser i august eller.. tenker å prøve å spare opp litt penger om det blir slik... kanskje litt innviklet det her,men håper noen forstod det =)
Jojo x3 Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Vi måtte si opp plassen innen 30 april for å slippe å betale barnehagplass i august. På skjema kunne en krysse av om barnet skulle begynne på SFO i august. Er to mnd oppsigelsesfrist i kommunen hvor vi bor og det betyr at vi har plass til 30juni, deretter er det sommerferie og så SFO/skole i august. Du bør du sjekke oppsigelsesfrister, er jo greit å slippe å betale dobbelt hvis en ikke trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå