Gå til innhold

Hva tror dere? Ang babyen leie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 34+4 og legen mener lillebror ligger "riktig" vei, med hodet ned. Jeg kjenner nedpress til tider og at det definitivt er noe som tynger nede i bekkenet. Jeg tror det er rumpen hans som ligger i min navelhøyde, fordi når han strekker ut beina, blir magen skeiv på midten.

Bekymringen min ligger i at når han strekker ut beina, så kjenner jeg dem helt ute i siden min; altså ikke oppover. Jeg kjenner hælene hans ute i sidene.

Basert på dette; tror dere legen min tar feil? Hvordan vet jeg at han ikke ligger i tverrleie? Kan man kjenne sparkene ute i siden selvom de ligger med hodet ned?

Mange spm her... setter pris på noen synspunkt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi ligger med hodet godt nerri bekkenet,ikke festa enda å jeg er uke 39+1 idag. Men har mye gliding me hæler å spark på sidene å av å til ganske langt nede. Har sjeldent spark oppover,det er mest på sidene faktisk:) så trur nok bare du skal ta det helt med ro for han ligger nok rett vei:)

Skrevet

Min lille jente ligger også med hodet ned, "knapt festet" som jordmor sier. Dette har hun gjort lenge, og jeg har hele tiden kjent beina sparke/trykke ut til siden mens rumpa lager en god klump omtrent midt på magen.

Så, når hun riktig setter igang med turningen der inne blir magen fullstendig skeiv - det ser helt snodig ut... :-) Så jeg hadde stolt på legen, jeg! :-)

Skrevet

Takk for to gode svar!

Da slår jeg meg til ro med det :)

Var bare det at i mitt logiske (?) hode, så burde har sparket mer oppover enn utover... Hehe, alt man skal lure på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...