Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Langtkommen brystkreft:( http://content.usatoday.com/communities/pawprintpost/post/2010/10/catnaps-for-the-cause-kate-walsh-supports-breast-cancer-campaign-/1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Mulig jeg er dårlig i engelsk, men hvor står det på linken at hun har kreft?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Det står da ingenting her om at hun har kreft. Hvis hun har kreft så bør du i så fall sette inn riktig link. Her står det kun at moren har overlevd brystkreft.
Gifteklar:0)) Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Må være helt elendig i engelsk jeg,for jeg forsto det sånn at det var moren som hadde hatt kreft...
Tante Blås Squaw Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 "Kate Walsh's mom got tremendous comfort from their pets, she says, when she was recovering from breast cancer. Now, she's a 12-year survivor." Det er moren hennes som har hatt brystkreft.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #9 Skrevet 2. mai 2011 Jøss, du er like flink til å lese nyheter du som mange andre her inne er til å lese hele innleggene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå