Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Jeg kjøpte en simo kombi i fjor da jeg var gravid. Den er bare brukt i 3,5 mnd og stått inne. Ikke solbleket eller fått noen skader. Like fin som da den ble kjøpt fra butikken. Alt vi fikk fra butikken er inkludert. Også stelleveske. Men ikke myggnetting eller regntrekk. Den kostet 8000 kr. Tenkte på å selge den for 5500. Det er vel ikke så ille pris? Elsker den vogna men få tak i en som er lettere å løfte pga kraftig bekkenløsning.
Bettybu Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Er ikke de opfte på tilbud til ca 6000 kr da?? Men det er jo en "ny" vogn da... Treffer du den rette, så kjøåer de nok... ..og så er det sikkert noe her som vil si halv pris...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2011 hmm, ser noen har svart men jeg får ikke sett det :/
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2011 der så jeg bettybu hadde svart:) Denne vogna er limited edition så er nok derfor den er dyrere. Men nå er bare stellevesken verdt 500 så tenker litt på det også.
vivvi_90 Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Legg den ut for salg med den prisen og se interessen Er jo bare å justere ned hvis du ikke får solgt.. Jeg kunne godt ha kjøpt vogna til den prisen hvis den er så lite og pent brukt Har selv denne vogna, ikke limited edition da. Er det stor forskjell fra de vanlige? Men er som hun sier over her, mange som tenker halv pris når det er brukt. Samme hvor lite brukt det er!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2011 Da beholder jeg den heller selv Designet er annerledes. Ellers vet jeg ikke. Den er skikkelig fin da så hadde ikke bekkenet mitt vært så vondt så hadde jeg definitivt beholdt den selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå