Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Hvor mye betaler dere barnevakten? Dette er vel kanskje strengt tatt ikke nødvendigvis en bryllupsdebatt, men siden det er i forbindelse med bryllupet vårt vi skal ha barnevakt, så tar jeg det her... Datteren vår kommer til å være med på middagen, hvor et søskenbarn som ikke er så interessert i taler og lignende har tatt på seg å ta seg litt av henne om hun har lyst til å vandre litt rundt. Denne "barnevakten" kommer vi ikke til å betale noe da... Så kommer min mor til å ta henne med hjem til seg og legge henne, og så blir det innleid barnevakt. Oppgaven til barnevakten blir altså bare å være i huset og passe på at alt går bra, fra ca klokken 2000 til sånn rundt 2-tiden på natten. Hun skal ikke legge eller noe sånt, og vi har til dags dato *bank-i-bordet* ennå ikke opplevd at datteren våkner opp igjen på kvelden eller noe, så egentlig blir det bare for barnevakten å sitte å se tv (evt sammen med kjæresten sin som hun får lov å ta med om hun vil) og bare være der om noe skulle skje... For dette tenkte jeg å gi henne 1000kr. Er det for lite???
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 synes det var litt mye faktisk. tror ikke jeg ville gitt mye mer enn 500 for den jobben. evt se det litt an om jenta skulle våkne og slikt kan man jo se utifra det som faktisk skjer om det hadde vært nødvendig å gi litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå