Tante Blås Squaw Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Nevner i fleng; Weezer: Island In The Sun Dodgy: Good Enough Brand New Radicals: You Get What You Give Blur: Park Life Janet Jackson: That's The Way Love Goes Throwing Muses: Bright Yellow Gun Kaizer Chiefs: Ruby
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Guro josh project - Infinity. Rihanna - Umbrella Toto - Africa
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Jokke og valentinerne med øl eller koteletter. Det blir ikke sommer uten, liker ikke sangene men de må til om jeg skal få sommerfølelsen. Gammel vane er vondt å vende når man er vant til å høre de hele sommeren, mindre frivillig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Ai ai ai, det er mange! Texas - Summer Son Bryan Adams - Summer of '69 Baba Nation - Too Bad The Offspring - Pretty Fly (For A White Guy) Ella Fitzgerald - Summertime Bertine Zetlitz - Girl Like You Madonna - American Pie Faithless - We Come One In Grid - Tu Es Foutu The Offspring - Self Esteem Kaoma - Lambada Seals and Croft - Summer Breeze Ricky Martin - Livin' La Vida Loca Linkin Park - Numb A-HA - The Sun Always Shines On TV The Lovin' Spoonful - Summer In The City Sisqo - Thong Song Tom Jones - Sex Bomb September - Satellites (dance version) Nelly - Hot In Herre Crazy Town - Butterfly Og enda finnes det mange flere.
Papegøyeblomst Skrevet 3. mai 2011 #11 Skrevet 3. mai 2011 Boys of summer med Don Henley Children med Robert Miles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå