Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Fødte for noen måneder siden og jeg ser ut som et flekkete monster:( Det er skikkelig ille, ikke en pitteliten flekk i panna liksom. Det blir verre dag for dag når det er sol. Har brukt 15 i solfaktor hver dag nå på våren, men innser at jeg må doble. Noen som har prøvd og er fornøyd med det ene eller andre?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har tatt kjemisk peeling og ALDRI igjen. Jeg ble veldig ren og fin i huden med en gang, men endte opp med å se ut som en mishandla tomat i en uke etterpå. Krystallsliping er enda værre. Ta deg en tur til hudpleier og be om råd tilpasset DIN hudtype. Og velg en som er god og har lang erfaring. det var den feilen jeg gjorde, jeg gikk til en talentløs (tydeligvis) fersking. Jeg har sensitiv hud og en proff hudpleier skulle aldri utført en kjemisk peeling på min hudtype. Men det fant jeg dessverre ut for sent. Har du sterk hud som tåler mye så er det ikke sikkert det er så galt for deg. Vet at Dermalogica har en del gode produkter for lysning av pigmentflekker. Jeg har aldri vært plaget med det selv så jeg aner ikke om det funker, men det vet helt sikkert hudpleieren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå