Gå til innhold

Er jeg sykelig sjalu...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det mener hvertfall samboeren min... Og ja, jeg er jo full av hormoner, så det kan jo være :P

Men her er hvertfall saken: Vi har begge ønsket navnet Marcus, på gutten vi skal få i september. Så sier han her om dagen at han er så glad vi er enige om et navn, for han har alltid vært så glad i navnet Marcus. Hvorfor det? Spurte jeg da. Jo, fordi han hadde brukt dette til sjekkenavn på byen. Eeh... Ok, har du brukt dette navnet for å få snøret i bånn? Jo da, det hadde han, og han hadde klart det også. Han synes ikke sitt eget navn er noe pent, så da brukte han heller dette til "sjekkenavn". Så med fare for å bli totalslaktet av dere andre, er jeg urimelig når jeg ikke lengre er sikker på om dette er navnet jeg vil ha??

Det er bare noe som skurrer med navnet nå, fordi jeg føler han kan relatere dette navnet til noe annet enn meg / han / babyen, -men den dama han fikk snøret i bånn med den kvelden. For det er tydelig at han husker DET veldig godt :P Er det feil av meg, er jeg bare barnslig som ikke kan komme over en slik liten ting? Har bare ikke lyst å skal relatere dette navnet til noe annet enn gode ting :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ALDRI brukt Marcus.

Så vær så snill og endre navn ja. Uansett grunn.

Og litt snål mann du har hihi..

Marcus er et kjedelig, iheltygd, påtrakka og oppbrukt navn av den lavere middelklassen.

Skrevet

Si at du vil heller ha Marius. Det minner deg sååå om han som hadde 30 cm. Mmmm!

Så ser du hvordan han reagerer.

Skrevet

haha, ja gjør som 13:34 foreslår:)

Skrevet

Haha ja det var ikke så dumt :P Nå har jeg jo aldri brukt et sjekkenavn på byen da, men om jeg hadde gjort det ville jeg ikke brukt dette på barnet mitt, synes liksom det er noe skittent over det da :P

Men han mener jo jeg er altfor opphengt i fortid og at jeg er sjalu og barnslig som ikke kan la dette gå og kalle ungen min for det jeg (han) vil...

Hi

Skrevet

Han brukte vel det navnet på seg selv fordi han selv synes det er fint, og at han ikke liker sitt eget så veldig godt. Ferdig med det.

Han kommer nok ikke til å tenke på de som han fikk med seg hjem når han brukte det bare fordi at sønnen deres heter det. Tror nok du må hormonene få hvile litt nå altså ;-)

Skrevet

hahaha! ja, gjør som hun som sa du burde bytte til marius, eller evt en x sitt reelle navn fordi han var så digg i senga!!

Skrevet

Hahahaha - . Ja. Du er sykelig sjalu.

Jeg forbinder Marcus/Markus med markmus - så - dermed kan du hvertfall ikke bruke navnet.

Skrevet

Hehe det er vel smak og behag heldigvis :) Nei tror nok også ikke det er noe reellt når ungen kommer at han relaterer det til andre damer, men synes like vel det har blitt brukt opp litt kan man si :P

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...