Gå til innhold

Dekket utdanning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et røft liv og etter jeg fikk barn har jeg fått overgangsstønad. Har såååå lyst å starte på skole igjen og få meg en utdannelse. Tenkte da på sykepleien, men så har barnefaren og jeg diskutert at vi har lyst til å finne sammen igjen, men da ryker vel planene mine om utdannelse også? Er det på noen måte mulig å få dekket utdannelse fra NAV om man ikke mottar OS?

Hvis ikke, hva kan jeg gjøre for å klare det økonomisk ? Det koster vel litt også å ta selve utdannelsen??

Je blir sprø av og tenke på at jeg kanskje ikke kan få meg en utdannelse og skikk på livet mitt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studielån er det man bruker til slikt.

Skrevet

Hvorfor tar du ikke opp studielån og jobber litt deltid som oss andre da?

Virker på meg som om du ikke vurderer det en gang. Det burde vært omvent, det er det eneste rette å gjøre.

Skrevet

Kan jeg få studielån da når jeg har fra før av som ikke er betalt? Har også masse gjeld og er langt ifra kredittverdig!

Skrevet

Du får kontakte luksusfellen da.

Foreslår at du får orden på livet ditt og tjener litt penger før du setter i gang med en utdanning du forventer andre skal sponse for deg. Jeg kjenner deg ikke og har ikke rett til å dømme, men det er noe med holdningene dine som ikke er helt i vater.

Skrevet

Har du virkelig greid å bruke opp hele studielånskvoten din uten å ha fullført noen som helst utdanning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...