Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Var oppom ABC klinikken for min første time her om dagen. I gangen utenfor heisen er det fullt av offisielle fødselsbilder fra stolte foreldre. På noen er halve bildet dekket av en baby og andre halvdelen av en pupp. Jeg kunne ikke tenkt meg å sende bilde med puppene til offentlig beskuelse. Er det bare meg som er blyg?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Njei, jeg ville ikke vist frem puppen min jeg heller:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 nei, jeg er helt enig med deg!! Synes pupper er litt for privat gitt, derfor er det så synd at nesten alle bildene av babyen min rett etter fødselen inkluderer en pupp eller brystvorte!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Hadde jeg aldri gjort. Ammer ikke en gang i samme rom som andre jeg for jeg føler at det er for privat. På sykehuset gikk det greit med jordmødrene osv, men jeg vil ikke at foreldrene mine, svigerforeldre, venner og bekjente skal se på mine pupper.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Vel.. min personlig mening er at pupper ikke har noe på ildet å gjøre selvom man selv føler seg komfortabel med det. Det er ikke alle som føler for å se en pupp når man skal nyte synet av en nyfødt på bilde. Kjenner ei som sendte ut første bildet av gutten sin på mms til gud og hver mann.. der var puppen like godt synlig som gutten selv! Og det var MANGE som reagerte på det kan man trygt si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå