Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Og slå meg til ro, få stabilitet i livet mitt. Er i dag alenemor til ett skolebarn og ett barnehagebarn, som ikke har noen kontakt med faren og fars familie, og veldig sporadisk kontakt med mine foreldre. Jeg har 2 høyere utdanninger, fast jobb, veldig god økonomi, egen leilighet, bil, ungene deltar på aktiviteter og vi drar på turer og finner på spennende ting. Skolebarnet er veldig flink på skolen og tidlig ute med det meste, og det samme ser ut som blir tilfelle for lillesøsteren. På annen side, har jeg gått alene i snart 3 år. Har hatt 2-3 småkjæresteforhold som ikke endte i noe stabilt. Har bestandig før blitt styrt av hjertet, følelser og aldri lagt mye fornuft i forelskelsen. Nå lengter jeg imidlertid etter å finne en å slå meg til ro med, etablere meg som familie, kjøpe hus, og ha det stabilt og rolig rundt meg - sånn a4 familieliv. Er ikke noe interessert i å feste, drikke, reise jorda rundt eller ha tidskrevende hobbyer utenfor hjemmet, har aldri vært et sånt type menneske. Har en kompis som har vært betatt av meg i over 1 år, vi er utrolig gode venner, har veldig mye å snakke om, og han liker mine barn. Han virker rolig, stabil, balansert og veldig arbeidsom, både på jobb og hjemme. Er ikke redd for å skitne til fingrene, ta i et tak eller gjøre noe for sine nærmeste. Ifjor trodde han at han ikke dugde for meg (siden han ikke har høy utdanning og kommer fra en bondefamilie - HANS ord, jeg har aldri hengt meg opp i utdanningsnivå til folk). Så han ble sammen med en annen dame som viste seg å ikke være noe godt menneske. Jeg har også hatt det litt gøy på min kant, men nå har jeg nesten bestemt meg for å satse på ham. Til helga kommer han på besøk og vi ska finne på noe morsomt med barna, lage mat, gå tur - han sier han gleder seg enormt. Jeg er bare redd for å ødelegge det hele :S Måtte bare få det ut
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Men er det noe følelser i bildet fra din side da? om det er det så sier jeg bare; kjør på At han liker barna dine, har disse gode egenskapene som du nevner er jo god nok grunn til å utforske mer for å se om det ligger noe der:) Ønsker deg lykke til og ikke vær redd for å ødelegge noe i helgen;) dere vil nok kose dere:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Takk for svar. Redd for å ødelegge vårt gode vennskap hvis alt går skeis med "kjærestehelg". Har aldri vært behandla på en bra måte fra menn sin side, har kun opplevd svik, psykisk og fysisk vold, utroskap, lek, løgn og sånne ting. Vet at denne karen er oppriktig og ærlig, men tør ikke stole på at han er interessert i forhold :S HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 De som intet våger, intet vinner. Ta sjansen. Og om det blir helt feil så er det ikke dødskrise. Det kan gå både 3 og 6 år før det dukker opp en like seriøs. Det kryr av menn. Men ikke menn som er oppriktig glad i en hel familie med særkullsbarn. Kos deg. Og kom gjerne med oppdatering. Er spent på hvordan det går :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Lykke til! Sats og hopp i det med begge bena. Gi alt, våg å blottstille deg. Vis deg sårbar. Den som våger vinner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå