Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Har datet (les: blitt mast på) av en mann i en del uker, og traff ham for 1 uke siden. Han var grei nok, men synes det ble full kræsj når det kommer til kjemien. Har rota litt med ham uten å gå "hele veien". Det ble egentlig planlagt at han skulle på besøk til meg i helga og være fra fredag til søndag, men jeg orker ikke ha ham her. Hvordan sier man på en fin måte til en som er betatt av deg, at det ikke blir noe mer mellom dere? Tips mottas med takk
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Kan du ikke si det som det er da UTEN og gi han forhåpninger alla " vi må ta det rolig og se hva som evt vil skje". Om du ikke ønsker at det skal skje noe mellom dere så må du bare fortelle han at du ikke har noen følelser for han. Fortell han at du syns at han er en hyggelig fyr men at det dessverre ikke kommer til og skje eller bli noe mellom dere. Om du i utgangspunktet heller ikke vil være venn med fyren så må du heller ikke si "men vi kan sikkert være venner". Selv om du kan si det for og være snill så kan han misforså hele greia...og vips så få du daglige forslagg om både middager og kino..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Tusen takk. Denne mannen har prøvd seg på meg i rundt 1 år med noen måneders opphold, og virker veeeldig intens og veldig rar. Så tror jeg bare sier at det ikke kan bli noe mer. Er ikke typen til å kutte all kontakt og la være å svare istedet for å si fra, synes sånt er feigt. HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Hvorfor i all verden roter noen med noen de ikke har kjemi med?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Nettopp for å sjekke om det er kjemi på den fronten også? Altså... vi fungerer som samtalepartnere, men det blir full kræsj når man begynner å kline og rote. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå