Gå til innhold

And so on....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på koselig tur i helga og møtt en fantastisk mann. Som varta meg opp med god mat på besøk, forsiktig flørting, fottur, prat om alt mulig (så ut som vi hadde en del å snakke om), og virka generelt som en veldig god mann.Da jeg var på besøk ble det en del klining, men vi lå ikke sammen... Han ville gjerne komme på besøk til meg denne helgen, og tilbringe tiden med meg.

Nå er det 2 dager siden og jeg har ikke hørt noe fra ham. Han svarte heller ikke på god natt-meldinga mi som jeg sendte i forgårs.

Og det verste at jeg har blitt så kynisk etter å ha blitt sviktet uttalige ganger av menn før, at jeg ikke en gang er lei meg eller overrasket av oppførselen. Kommer til å sende ham en melding om et par dager a la noe sånt: "Synd at du også tilhører den gruppen mannfolk som bare leker"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sendt melding!!

Skrevet

Åååååååh, been there, done that! Men ikke send ham en sms, bare ignorer ALT fra ham om du hører fra ham - hvis ikke kan det hende han klarer å sjarmere deg igjen, vettu. Og da skjer dette igjen og siden man kanskje da har utviklet følelser vil det jo bli vanskeligere å si "bye-bye"!

Skrevet

Kan jo være han har en grunn for at han ikke svarer deg da, kanskje han så mld din og tenkte å svare senere men glemte det helt eller noe? Virker kanskje litt rart at det har gått noen dager men man vet jo ikke hvilke grunn han har. Ville kanskje ikke sendt han den mld jeg, virker litt "psyko" egentlig? La heller være å kontakte han og se om han tar kontakt senere.

Skrevet

Du må ikke skrive det!

Da tror han du har ligget deprimert i flere dager og grått fordi han ikke har tatt kontakt.

Om han ikke gir lyd fra seg så lar du enten være eller skriv "er du gift, feig eller kynisk? La ikke så veldig mye i dette. Men foretrekker at de jeg har en fling med i det minste er mann nok til å avvikle flørten.

Normal folkeskikk. Klem fra xxxxx."

Skrevet

Utrolig bra forslag, anonym 12:18! Vil på en måte markere at vi jenter IKKE setter pris på sånn oppførsel, alt for mange slipper unna med det og bruker samme taktikk overfor sin neste flørt.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...