småtroll:) Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 hvorfoooooor blir alltid mannfolk så mye sykere enn oss damer?? de hjelper ikke til med hverken ungene eller huset...bare ligger der og klager... noen som har noen gode råd å komme med...for jeg klikker snart her!!!!!!!!
ellen-propellen Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Min skjerpet seg ganske mye etter jeg begynte å snakke om bamhjertighetsdrap:-P Eller pakk sekken hans og la han reise hjem til mamma'en sin mens han er syk hehehe
Mammaaaaaa Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Blærk! Sååå enig! Og når jeg er syk trorhan nesten ikke på meg fordi jeg ikke ligger å syyyyter!!
Ugl@ Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Hjalp da jeg virkelig begynte å snakke med baby-dikke-stemme, overdreven plundring rundt ham der puter ble snudd og rista i eniga, kalde og veldig våte kluter lagt i panna og skikkelig nestekjærlighet-terror. Var brått slutt på sytinga hans...verdt å prøve :-D
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 kjenner igjen den situasjonen der. hehe gjør som Ugl@.
tre små knotter Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Menn har lavere smerteterskel vel... også kalt pyser?hihi
TurboPrinsessen:-) Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har faktisk motsatt "problem" Har en samboer som aldri er syk.. en eneste gang har han faktisk innrømmet det, og det varte i et par dager, så gadd han ikke mer.. Da var han liksom ikke syk, selv om han har feber, vondt i hodet osv.. istede går han rundt og hangler på halv 8 i flere uker... Ville nok ikke hatt en som er dødsyk av en lett forkjølelse, men en mellomting hadde vært bra...
tìme'em Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Hehe... Stemmer ikke med min mann. Han har ikke hatt en eneste sykedag på egne vegne siden har gikk ut av universitetet for 7 år siden. Han skal liksom tåle alt. Selv er jeg skikkelig pyse når jeg blir syk så jeg er nok mannen i huset jeg da:-)
lille sprelle Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Min er ikke sånn. Tar alt nattevåk, reiser på jobb osv med influensa....
ak77 Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Så en morsom tråd på dette her inne før: http://www.barnimagen.com/index.php/layout/set/print/forum/thread/142792424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå