Gå til innhold

fortvilt over gubben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfoooooor blir alltid mannfolk så mye sykere enn oss damer?? de hjelper ikke til med hverken ungene eller huset...bare ligger der og klager...

noen som har noen gode råd å komme med...for jeg klikker snart her!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min skjerpet seg ganske mye etter jeg begynte å snakke om bamhjertighetsdrap:-P

Eller pakk sekken hans og la han reise hjem til mamma'en sin mens han er syk hehehe

Skrevet

Blærk! Sååå enig! Og når jeg er syk trorhan nesten ikke på meg fordi jeg ikke ligger å syyyyter!!

Skrevet

Hjalp da jeg virkelig begynte å snakke med baby-dikke-stemme, overdreven plundring rundt ham der puter ble snudd og rista i eniga, kalde og veldig våte kluter lagt i panna og skikkelig nestekjærlighet-terror. Var brått slutt på sytinga hans...verdt å prøve :-D

Skrevet

kjenner igjen den situasjonen der. hehe

gjør som Ugl@.

Skrevet

Menn har lavere smerteterskel vel... også kalt pyser?hihi

Skrevet

Jeg har faktisk motsatt "problem"

Har en samboer som aldri er syk.. en eneste gang har han faktisk innrømmet det, og det varte i et par dager, så gadd han ikke mer..

Da var han liksom ikke syk, selv om han har feber, vondt i hodet osv.. istede går han rundt og hangler på halv 8 i flere uker...

Ville nok ikke hatt en som er dødsyk av en lett forkjølelse, men en mellomting hadde vært bra...

Skrevet

Hehe... Stemmer ikke med min mann. Han har ikke hatt en eneste sykedag på egne vegne siden har gikk ut av universitetet for 7 år siden. Han skal liksom tåle alt. Selv er jeg skikkelig pyse når jeg blir syk så jeg er nok mannen i huset jeg da:-)

Skrevet

Min er ikke sånn. Tar alt nattevåk, reiser på jobb osv med influensa....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...