Gå til innhold

Reise på "kjærestetur" (langhelg) noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å få til å reise på kjærestetur nå i løpet av første halvdel av sommeren.. jeg er 22 uker på vei, så vil ta det før jeg blir skikkelig "ku". Må være greie priser både reisemessig og bomessig, og fint å gå på shopping! Og såklart fint å gå ut og spise/ sitte på utecafe og drikke pils (mannen) og caffe latte ;)

Er ikke ute etter å "oppleve" noe i den forstand at det må være "turistting" å gjøre og se. Vil bare kose oss sammen, spise god mat og gå på shopping. Gode tips til hvor, gjerne storby, mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange flotte steder å ta langhelg til:-) Noen eks.fra meg: Venezia,Roma,Kroatia,Barcelona,Nice,Cann...

God tur,og kos dere masse,lurt med kjærestetur før babyen kommer:-)

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg en tur til London jeg. :)

Skrevet

Hei! Jeg vil anbefale Praha på det sterkeste! Billig(på det meste;hotell, mat/drikke, var ute og spiste 2-3 ganger hver dag og når vi kom hjem etter 5 dager var jeg bare et par tusen kroner fattigere! Fikk helt bakoversveis, hehe) og kort reisevei! Utrolig nydelig by, ble forelska og vil tilbake;) Perfekt for kjærestetur:)

Skrevet

vi reiser til Tallin på kjærestetur neste helg:) ifølge min bror som bor der er det billig å bo og billig shopping:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...