Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Först så var han helt tydlig på att abort var det enda riktiga då vi varit sammen i ett år och vi båda har barn sen tidigare. När vi var hos legen och såg ultaljudet och pratade om en abort så ville han bara bort särifrån och sa att det kändes helt fel. Igår så sa han att vi borde behålla och idag så är han för en abort igen...

Vad ska jag göra och hur borde jag tänka? Känner att jag bara har lust att gräva ner mig, klarar inte av att få ro med mina egna tankar heller på grund av allt detta..

Vi har satt upp en timme för abort på fredag, men jag vet inte alls hur jag ska klara av att gå igenom detta...

Uppmuntrande ord skulle kunna vara på sin plats nu..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ønsker DU å gjøre? Det er din kropp og til syvende og sist så er det DU som bestemmer.

Skrevet

Må signere 11:22. Det bør være DINE følelser som skal styre dette. Ikke din usikre mann.

Vær sikker på hva DU vil.

Skrevet

Da jeg leste innlegget ditt var det første jeg tenkte; "men hva vil du?"

Så ser jeg at det er akkurat det samme som de andre har svart.

Begynn med å sette ord på hva DU vil.

Skrevet

men jag tycker det är så svårt.. Jag sliter med tanken på en abort, verkligen och det har jag sagt också, men samtidigt så är jag ju livrädd för tanken på att bli alenemor igen, har en fantastisk dotter på 5 år.. Jag känner att när han säger att vi ska behålla, då får jag ro inne i mig men när han blir osäker så är det storm....

Känner mig inte speciellt stark just nu för att ta ett val helt själv..

Skrevet

Da tror jeg at du kanskje vil slite litt etter aborten når du egentlig ikke vil ta abort og lar en vinglete mann bestemme.

Du sier at du føler ro inni deg når han vil beholde og det er nok fordi det er det du også ønsker. Så da syns jeg at du skal skjære igjennom, si at nok er nok og si at dette barnet skal dere beholde. Kanskje han vil syns det er likegreit at du bestemmer ettersom han er Vingle-Petter nr.1?

11:22

Skrevet

Jag förstår vad du menar men känner mig inte stark nog till att slå igenom detta. Han vet vad jag tänker och hur rädd jag är men sen så händer det inte så mycket mer.

Sa nu ifrån till han att jag får panik för att han är så vinglet och han förklarar att han okså har panik och tycker att detta är super svårt...

vill bara gräva ner mig, och sova, är så trött..

Skrevet

Lykke til med valget, uansett hvilken vei det går!

Jeg tenker at siden du ikke tror du vil klare en abort, bør du ikke gjennomføre det heller..? Skjønner at tanken på å bli igjen alene med to små er vanskelig, men ser du for deg at du kan tilgi mannen dersom han bestemmer for deg at det må bli abort? Jeg tror det ville gjort mer skade, enn dersom du velger å få barnet. Kanskje han blir lettet og glad om du bestemmer deg for å beholde, og kanskje dere takler helt fint å bli foreldre sammen.

Jeg har hørt om mange som angrer på en abort (og da særlig om man er usikker på avgjørelsen), men har ikke hørt om mange som angrer på at de fikk et barn!

Lykke til!! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...