Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Tenkt at jeg er i 3. semester! Tiden flyr... Jeg venter to jenter med termin 27. juli. Har to barn fra før: Gutt snart 6 år og jente på 3.
NostraStoria Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Wow! Så gøy med tvillinger da! Jeg har termin 25. juli og venter en gutt, har en gutt fra før på 15 mnder.
Billie Jean Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Jeg også måtte visst plutselig hoppe inn hit, samme termindato som deg, Frøya79:) Men jeg venter bare ett barn, trolig en gutt! Har ei jente på snart 6 år fra før, og gleder meg til gutten kommer. Men synes det er behagelig å gå gravid, så jeg vil ikke at det skal gå for fort heller;)
funky Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Hiver meg på her jeg oxo! Jeg oxo har termin 27. juli, venter en jente, og har en gutt på snart 6 fra før! Har d litt tyngre dette svangerskapet, men klager ikke, for d er jo for d meste kooooos!!! Gleder meg veldig til den lille jenta kommer! <3
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2011 Stilig at vi er så mange med termin samme dag! Jeg håper jo litt på at jeg slipper å gå helt til uke 40 da, siden tvillinger kommer i gjennomsnitt 3 uker før... Jeg er faktisk like stor nå som da jeg fødte mine to andre i uke 41, så det blir nok lange uker fremover for min del. I tillegg er begge jentene estimert til å være litt over gjennomsnittet for enlinger... :-) Lykke til videre jenter! En milepæl å være over i 3. trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå