Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 vi går til fysioterapaut med gutten vår og på fredag kommer ene fysioterapauten HJEM til oss for å se hvordan han kryper, leker osv hjemme...har aldri vært borti dette før, er dette normalt?at de drar hjem til folk?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Nei aldri hørt om. Vi gikk til helsestasjonens fysioterapeut minst en gang ukentlig i de første seks månedene, og det var aldri snakk om noe hjemmebesøk. Ikke nå heller forresten, vi går en eller to ganger til privat fysio. De ser det vel greit der de undersøker ellers, vår har hvertfall mye leker og ting, og hun observerer han alltid i lek først i undersøkelsen. Trenger vel ikke komme hjem for det? Men for all del, det er sikkert fint at de gjør det:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 jeg synes det er litt ubehagelig,akkurat som om det er noe man blir mistenkt for, noe man gjør feil:S Barnet vårt er litt sjenert og vil ikke gjøre stort hos fysio, derfor sa ene at de ville ta et hjemmebesøk.....
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Tror ikke du skal føle deg mistenkt... Det er jo tydeligvis for å se barnet i lek ettersom han ikke vil leke der. Min leker alltid masse der, så det er lett å observere. Men de er jo forskjellige. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 takk:) ja, men jeg tenker så mye rart:P han er veldig mamadalt i tillegg så han blir ekstra mammadalt når vi er hos fysio....
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Det er nok bare et forsøk på å få se barnet i sine naturlige omgivelser og gjøre barnet trygt. Vi har fysio i barnehagen, det er lettere enn å reise til fysioen og barnet vil være med på mye mer når de trener i barnehagen enn når de trener hos fysio. Hadde ikke blitt bekymret om fysioterapeuten ville komme hjem til oss, det hadde jeg blitt glad for. Så bra at de kan komme hjem til barnet der det er trygt og gi tips om hverdagslige ting.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Jeg syntes det hørtes ut som en kjempe god ide, flott at fysioterapauten deres er så engasjert! Du må ikke føle deg misstenkelig gjort, men heller være takknemmelig for at du har så flotte mennesker rundt gutten din ) Gutten min har en slik logoped, som kommer hjem til oss for å observere han i hjemmemiljø. På den måten får han et reellt inntrykk av hvordan det ligger an, og kan lettere komme med råd til hva vi kan trene på. Og som du sier, så er også gutten min litt usikker hos fysio. og utfolder seg ikke der på samme måten som hjemme- Jeg hadde blitt glad om hans fysioterapaut hadde kommet med det tilbudet dere fikk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå