Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Jeg vil ut og finne meg jobb, men tenkte også at jeg kanskje kan ta helsefagarbeiderutdannelsen over nett samtidig, sånn at jeg kan jobbe på dagtid og studere på kveldstid. Da får jeg iallefall ferdig en videregående utdannelse samtidig som jeg får jobbet og tjene penger. Men lurer på om det blir vanskeligere å få seg jobb i ettertid om man bare har tatt utdannelsen via nett?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Du må ha læretiden også hvis du skal ta fagbrevet. Da må du enten 2 år i lære eller ha 5 år fulltid reell erfaring.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Det er jeg klar over Men jeg mangler 2.året før jeg får ut i lære, men vil helst ta det over nett. Spørsmålet er jo om jeg vil få problemer med å få jobb/lærlingejobb når jeg har "studert" på nettet et år? HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Spiller ingen rolle hvor eller hvor lang tid du har brukt, det som betyr noe er den avgjørende tverrfaglige eksamenen.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Jeg vurderer det samme, men sitter aa funderer paa det samme som deg. Teller utdanning over nettet like mye i virkeligheten? Jeg tror jo at den gjoer det, for har hvertfall ikke hoert noe negativt om det, naar jeg har nevnt det i jobbsammenheng da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå