Gå til innhold

Her snakker vi tette barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste barnet - 13 mnd

Barn nr 2 - 7 mnd

Barn nr 3 - Termin om 4 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars folk

Skrevet

Det går jo ikke an... Et svangerskap varer jo litt,da.

Skrevet

et prematur da?

Skrevet

Øhh.. kom nr to 3 mnd før terminen?

Skrevet

oi...hørtes tøft ut, men når rutinene sitter så går det sikkert kjempeflott. :)

Skrevet

Både nr. 1 og to prematur, men nr. 2 var ekstremprematur (14 uker)

Skrevet

11 mnd mellom barn 2 og 3 er en ting, kjenner folk som er så tette, men 6 måneder mellom barn 1 og 2, hvordan fikk de til det? Er den mellomste født ekstremt prematurt? (Og enda ble de gravide igjen umiddelbart?)

Skrevet

Nr 1 2 etter terminen og nr 2 prematur da eller?

Skrevet

6 mnd mellom 2 barn er fysisk umulig.

Skrevet

Det er da vel ikke mulig.

7mnd+9mnd svangerskap= 16 mnd. Da må barn nr 2 være for tidlig født, i tillegg til at barn nr 1 snart er 14 mnd og barn nr 2 ikke har fylt 7 mnd enda?

Eller er det jeg som er helt på jordet her?

Skrevet

Hvilke folk er det egentlig du snakker om her, HI?

Skrevet

Hvis det er sant, så er de fryktelig dumme som ikke klarer å bruke prevensjon. Og egoistiske som tar sjansen på å få barn igjen etter å ha fått to premature, derav et ekstremprematurt, de krever oppfølging!

6 mnd mellom to barn er selvfølgelig ikke umulig.

Skrevet

nr 2 ble altså født etter 26 uker (dvs 24 uker etter befruktning)? Siden det er 6 måneder mellom barna betyr det altså at moren ble gravid igjen mens de fortsatt var på sykehuset etter første (prematur)fødsel?

Uansett imponerende dette, utrolig fruktbar. Selv fikk jeg ikke igjen mensen før det var gått 10 måneder, og kunne definitivt ikke klart å få barna så tett. Å bli gravid igjen to uker etter en prematurfødsel må jo være rekord?

Skrevet

her snakker vi løgn......

Skrevet

Jeg gikk i klasse med et søskenpar som var født i januar og en gang på høsten, før november ihvertfall, samme år ;)

Så det HI sier trenger langt ifra og være løgn!

Skrevet

Det blir jo da minst 9 mnd mellom hvert barn, her er neste født 6 mnd etter prematurbarn. Det vil si at foreldrene nærmest måtte blitt gravide i barselsenga:p Mens de er på sykehuset med prematurbaby. En viss forskjell, men sikkert ikke løgn...:P

Skrevet

Kan jo hende barnet på 13 mnd straks er 14 mnd mens barnet på 7 mnd er nesten 7 mnd. Man runder jo litt av

Skrevet

Er nok supertøft i starten, men morro for ungene da.

Men hadde det vært meg hadde det vært lenge før mannen hadde fått så mye som sett på meg.

Mine har nesten 2,5 år mellom seg og jeg syns det er tett nok. Kunne egentlig tenkt meg minst 3 år.

Skrevet

Eh, tette svangerskap øker risikoen for prematurfødsel og lav fødselsvekt, men etter altså å ha fått 2 premature, derav den siste 14 uker før termin, så puler de videre uten beskyttelse...

Skrevet

Disse foreldrene må jo være idioter!

Skrevet

Vet om noen som i løpet av 7 måneder fikk 3 barn.

To kull. Ene tvillinger.

Premature.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...