Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Eldste barnet - 13 mnd Barn nr 2 - 7 mnd Barn nr 3 - Termin om 4 mnd
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Det går jo ikke an... Et svangerskap varer jo litt,da.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 oi...hørtes tøft ut, men når rutinene sitter så går det sikkert kjempeflott.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Både nr. 1 og to prematur, men nr. 2 var ekstremprematur (14 uker)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #9 Skrevet 1. mai 2011 11 mnd mellom barn 2 og 3 er en ting, kjenner folk som er så tette, men 6 måneder mellom barn 1 og 2, hvordan fikk de til det? Er den mellomste født ekstremt prematurt? (Og enda ble de gravide igjen umiddelbart?)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Nr 1 2 etter terminen og nr 2 prematur da eller?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Det er da vel ikke mulig. 7mnd+9mnd svangerskap= 16 mnd. Da må barn nr 2 være for tidlig født, i tillegg til at barn nr 1 snart er 14 mnd og barn nr 2 ikke har fylt 7 mnd enda? Eller er det jeg som er helt på jordet her?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 Hvilke folk er det egentlig du snakker om her, HI?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 Hvis det er sant, så er de fryktelig dumme som ikke klarer å bruke prevensjon. Og egoistiske som tar sjansen på å få barn igjen etter å ha fått to premature, derav et ekstremprematurt, de krever oppfølging! 6 mnd mellom to barn er selvfølgelig ikke umulig.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #15 Skrevet 1. mai 2011 nr 2 ble altså født etter 26 uker (dvs 24 uker etter befruktning)? Siden det er 6 måneder mellom barna betyr det altså at moren ble gravid igjen mens de fortsatt var på sykehuset etter første (prematur)fødsel? Uansett imponerende dette, utrolig fruktbar. Selv fikk jeg ikke igjen mensen før det var gått 10 måneder, og kunne definitivt ikke klart å få barna så tett. Å bli gravid igjen to uker etter en prematurfødsel må jo være rekord?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #17 Skrevet 1. mai 2011 Jeg gikk i klasse med et søskenpar som var født i januar og en gang på høsten, før november ihvertfall, samme år Så det HI sier trenger langt ifra og være løgn!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #18 Skrevet 1. mai 2011 Det blir jo da minst 9 mnd mellom hvert barn, her er neste født 6 mnd etter prematurbarn. Det vil si at foreldrene nærmest måtte blitt gravide i barselsenga:p Mens de er på sykehuset med prematurbaby. En viss forskjell, men sikkert ikke løgn...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #19 Skrevet 1. mai 2011 Kan jo hende barnet på 13 mnd straks er 14 mnd mens barnet på 7 mnd er nesten 7 mnd. Man runder jo litt av
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #22 Skrevet 1. mai 2011 Er nok supertøft i starten, men morro for ungene da. Men hadde det vært meg hadde det vært lenge før mannen hadde fått så mye som sett på meg. Mine har nesten 2,5 år mellom seg og jeg syns det er tett nok. Kunne egentlig tenkt meg minst 3 år.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #23 Skrevet 1. mai 2011 Eh, tette svangerskap øker risikoen for prematurfødsel og lav fødselsvekt, men etter altså å ha fått 2 premature, derav den siste 14 uker før termin, så puler de videre uten beskyttelse...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #25 Skrevet 2. mai 2011 Vet om noen som i løpet av 7 måneder fikk 3 barn. To kull. Ene tvillinger. Premature.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå