Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Har de siste 3 ukene forsøkt og jogge 30-45 minutter hver dag i håp om slanke legger, men det funker jo ikke:( Hva annet kan jeg prøve??
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Generell slanking er vel omtrent det eneste som deter sikkert hjelper. Løping kan nok hjelpe, mest fordi du kan gå generelt ned i vekt, men det stramme jo opp også. Sjekk igjen om 3 mnd. Slikt tar litt tid.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Legger kan ikke slankes medmindre du er sykelig overvektig. Men du kan stramme dem opp og få muskler, så bare fortsett å trene.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Høye heler og strekk leggmusklene HVER dag - strekk til det gjør vondt og hold i 20 sek minst, skift ben og gjør det samme der. Gjenta 5 - 10 ganger. Og bli ved med jogge / løpe .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå