Gå til innhold

Noen som har prøvd go 1-2-3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke erfaringer har dere gjort, negative/positive:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funket ikke for meg. Men så likte jeg heller ikke smakene. Blåbær/banan gikk ned så vidt, men resten stoppa i halsen. Så jeg anbefaler det ikke.

Har ei venninne som har gått på noka dietten , den anbefaler hun hvertfall.

Skrevet

HEi hei...

Jeg har prøvd det, og gikk IKKE ned.. men jeg syns også de smakte drit, så ville ikke brukt det hele dagen.. og var veldig sulten både på jobb og når jeg kom hjem..

Men det jeg var VELDIG fornøyd med var CampKilo.. og regner med å bruke det for noen av de siste kg etter neste fødsel også.. jeg kom meg ned ca 10 kg på mnd før jeg ble gravid nå :) Som var målet mitt, før graviditeten..

De smakte godt, og etter en dag eller to der det var uvant, så var jeg absolutt ikke sulten lenger.. og det er fantastiske folk som støtter hverandre der på nettet.. og utrolig god service... Man får gratis smaksprøver om man vil.. og de som driver det, er genuint opptatt av de som er medlemmer.. jeg vil anbefale nettmedlemsskap.. når man av og til kan vurdere å ville spise, så har de mange gode ord der inne.. og når man ser at de andre har gått ned enda noen kg siden sist du "snakket" med dem, så vil du bare hive deg med.. :)

Lykke til!

Skrevet

Kan anbefale Noka, den smaker godt også i motsetning til mye av det andre skvipet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...