Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Jeg trodde at vi skulle leve sammen for resten av livet. Jeg trodde at vi skulle bestige alle høye fjell og dype daler sammen. Jeg trodde at vår kjærlighet var så sterk, at vi ville holde sammen uansett hva som skjedde i våre liv. Jeg trodde på oss. Du trodde på oss. Vi var ett team og vi elsket hverandre. Vi hadde vært sammen i 9 år. Vi tok hverandre for gitt. Vi sluttet å snakke , slik vi gjorde før. Jeg ble gravid og var så lykkelig.Vi hadde jo snakket om dette. Vi hadde skapt ett lite mirakel. 9 mnd gikk ganske fort. Under disse 9 mnd , så skled vi hver vår vei. Du forsvant sakte men sikkert, mentalt og fysisk. Jeg ble så trist og sluttet å snakke med deg. Vårt lille mirakel kom til verden. Jeg ble forelsket på nytt. En ubeskrivelig lykke spredte seg i kroppen og ordet elske fikk en ny betydning, som spredte seg i hele mitt hjerte. Vi prøvde å fungere, men klarte det ikke. Vi hadde sklidd så langt fra hverandre at veien tilbake var altfor lang. Nå har vi gått hver vår vei , men det lille mirakelet vil alltid være en link mellom oss. En link, som har lært oss å elske på en ny måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå