Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Facebook gjør virkelig livene til visse gjennomsiktig! Her blir det åpent fortalt om alle oppturer og nedturer (og flatturer!) man opplever. I og for seg grei skuring! Men når man offentlig legger ut at man går fra hverandre, har masse "bitching" i "det skjulte" (joda, vi skjønner hva du mener selvom DU tror du er "kryptisk"!), men IKKE forandrer på bildekommentarer/"bildenavn" som tilsier at de fortsatt skulle levd livets glade dager og elsker hverandre oppetter øra, da blir jeg uggen! "Jeg hater at folk kan ødelegge så mye for meg, skulle ønske vi aldri hadde møttes din drittsekk!" joda, greit du hater ham inderlig, men kan du ikke slette bildekommentaren om at dere elsker hverandre så gææli mye?!?!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Aldri forstått dette med å utlevere seg selv og sine på den måten. har selv facebook profil, men vi nevner ikke hverken krangler eller skriver kjærlighets hilsner på veggen. Enkelte ting hører privatlivet til. Jeg blir også uggen når folk skifter status fra enten singel, i et forhold og til feks det er komplisert??? Hva faen har andre med det å gjøre? Eller at de har et åpent forhold? Helt ok at folk har både åpne og kompliserte forhold, men det kan de vel for faen holde for seg selv og la være å dele med resten av verden.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 hoho, ja, jeg blir reint flau på andres vegne når jeg leser om alt som foregår i andres kjærleiksliv altså! Og nåde dem som kommenterer at det kanskje ikke er så himla lurt å legge ut om alle krangler, make up sex osv osv på nett Fint for arbeidsgiver å kunne lese hvordan det står til i sengehalmen hos sektretæren da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå