Gå til innhold

Dagmammaen tenker å slutte som dagmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi hun skal begynne å få egne barn.

ER så SINT! barnet mitt har vært hos henne i ett år nå. Har blitt trygg på henne og knyttet til henne, og nå vil hun altså ikke være dagmamma lenger!

Hun burde kanskje tenkt på dette før hun valgte å bli dagmamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja noen ganger er det slik. Ikke noe å være sint for. Er ingen fare for barnet ditt å bytte dagmamma eventuelt begynne i barnehage.

Skrevet

ohhhh........forsøk på ironi?

besøkshjem kan ikke sammenliknes med dagmamma......

Skrevet

Klart det kan. Et barn ser en dagmamma mye mer enn det ser menneskene i et besøkshjem hver 4 uke.

Skrevet

Joda, men normale barn har som regel ikke noe vanskeligheter med å knytte seg til andre mennekser relativt raskt.

Om man er besøkshjem har man ofte å gjøre med barn som enten ikke har det så lett hjemme, er sviktet etc eller som har spesielle behov.

Det kan IKKE sammenlingnes.

Skrevet

Besøkshjem er i utgangspunktet for barn (og deres foreldre) med spesielle behov. Det er ikke kun barnepass!

Et besøkshjem skal være en match både for det enkelte barn og for deres foreldre. Det er ofte svært vanskelig å finne egnede besøkshjem, og det kan være svært vanskelig for et barnet det gjelder om besøkshjemmet plutselig trekker seg fra avtalen

Skrevet

Skikkelig dårlig gjort av dagmamman deres. Hun har jo tross alt tatt på seg dette ansvaret, og må da legge alle sine planer på is. Fy så dårlig gjort.

Forstår du er SÅ sint.

Skrevet

Dette er det dummeste jeg har hørt, det er en jobb for henne. Som hun ikke har for å gjøre deg til lags, men for å tjene penger.

Det blir det samme som kundene mine er sure fordi jeg skal ut i permisjon å hvem skal klippe håret deres da.. Dessverre har man et privatliv ved siden av jobben å man lar ikke være å få barn fordi egoister som kjøper ens tjenester ikke tenker på noen andre enn seg selv..

Skrevet

Jobb? Jeg håper da virkelig at dagmammaer gjør det av idealisme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...