Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Fordi hun skal begynne å få egne barn. ER så SINT! barnet mitt har vært hos henne i ett år nå. Har blitt trygg på henne og knyttet til henne, og nå vil hun altså ikke være dagmamma lenger! Hun burde kanskje tenkt på dette før hun valgte å bli dagmamma.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Ja noen ganger er det slik. Ikke noe å være sint for. Er ingen fare for barnet ditt å bytte dagmamma eventuelt begynne i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 ohhhh........forsøk på ironi? besøkshjem kan ikke sammenliknes med dagmamma......
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Klart det kan. Et barn ser en dagmamma mye mer enn det ser menneskene i et besøkshjem hver 4 uke.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Joda, men normale barn har som regel ikke noe vanskeligheter med å knytte seg til andre mennekser relativt raskt. Om man er besøkshjem har man ofte å gjøre med barn som enten ikke har det så lett hjemme, er sviktet etc eller som har spesielle behov. Det kan IKKE sammenlingnes.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Besøkshjem er i utgangspunktet for barn (og deres foreldre) med spesielle behov. Det er ikke kun barnepass! Et besøkshjem skal være en match både for det enkelte barn og for deres foreldre. Det er ofte svært vanskelig å finne egnede besøkshjem, og det kan være svært vanskelig for et barnet det gjelder om besøkshjemmet plutselig trekker seg fra avtalen
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Skikkelig dårlig gjort av dagmamman deres. Hun har jo tross alt tatt på seg dette ansvaret, og må da legge alle sine planer på is. Fy så dårlig gjort. Forstår du er SÅ sint.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Dette er det dummeste jeg har hørt, det er en jobb for henne. Som hun ikke har for å gjøre deg til lags, men for å tjene penger. Det blir det samme som kundene mine er sure fordi jeg skal ut i permisjon å hvem skal klippe håret deres da.. Dessverre har man et privatliv ved siden av jobben å man lar ikke være å få barn fordi egoister som kjøper ens tjenester ikke tenker på noen andre enn seg selv..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Jobb? Jeg håper da virkelig at dagmammaer gjør det av idealisme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå