Mammatiljente-09<3 Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 1. Dersom hun takler å være alene med ansvaret for ett/flere barn, er sannsynligheten stor for at hun er et sterkt og modent mennske. 2. Alenemødre er kresne skapninger. De gir ikke av tiden sin til hvem som helst. Det er tross alt barnets fremtid det er snakk om. Ta det derfor som et kompliment at hun vil date deg. 3. Hun har garantert hendene fulle med sitt eget liv. Det er derfor lav risiko for at hun kommer til å legge seg bort i hver minste lille ting i hverdagen din. 4. En alenemor kjenner til begrepet kvalitetstid. Selv om hun ikke har tid til å se deg for ofte, er den tiden dere tilbringer sammen verdt å vente på! 5. Alenemødre kan lage mat! 6. Og hun er så til de grader lei av å lage mat, at du ikke akkurat trenger være mesterkokk for å imponere henne. 7. Hun nyter å være ute. Det er ikke så ofte hun får tid til kino, restaurant eller en tur på byen, så når hun først kommer seg ut setter hun virkelig pris på det. 8. Siden tiden hennes er knapp blir det god tid til å savne hverandre: Dette fører ofte til supersex når dere endelig får sjansen. 9. Alenemødre er vant til å tenke på økonomi. Det skal mer til for å imponere henne enn en dyr dress og parfyme. 10. Dette er damer som har lært seg å skifte dekk. Med andre ord, hun er sammen deg av andre grunner enn de praktiske. Det er ingen fare for at du blir redusert til en handymann!! (Er kopiert fra gruppen "10 gode grunenr til å date alenemødre") Syns den var såpass bra og noen av de stemmer jo;)
Mammatiljente-09<3 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2011 skrev feil i gruppenavnet rettelse : 10 gode grunner til å date en alenemor;)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Fantastisk bra, nå får man bare håpe alle de single mannfolka der ute også skjønner dette =) me like =)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Jeg syns denne er så dum. 1. De fleste mødre takler ansvaret for barna sine. Om de har mange barn betyr ikke at de er spesielt gode mødre eller ansvarlige. Ansvar er så mangt. 2. Også bare tull egentlig. De færreste normale oppegående mennesker sløser ikke bort tiden sin på menn/kvinner de ikke vil ha. Utover det er ikke alenemødre unike i så måte, og jeg kjenner like mange single uten barn som jeg kjenner alenemødre som drar på byen og har ons. Det er ikke noe unikt med alenemødre her - og de er heller ikke verre enn andre. 3. Dette har vel mange erfart at er litt omvendt? Alenemødre er ofte litt mer vare og lurer på hva som skjer. Vi trenger også mer bekreftelse før vi "hopper" ut i noe. Skal dette virkelig være positivt? "Alenemoren har ikke tid til deg så du kan gjøre som du vil for hun har ikke tid til å ta deg på det uansett" ? Nei vet du hva. 4. Eh, ja ok. 5. Kan ALLE alenemødre lage mat altså? Jeg kjenner alenemødre, samboende mødre, single kvinner - mange kan lage mat, mange ikke. Igjen ikke unikt. 6. Jeg har lagd mat hele livet. Ikke mer eller mindre etter jeg ble aleine. Jeg setter dog pris på at maten jeg blir servert er god. Så denne er bare elendig. 7. Dette stemmer, men det stemte da jeg var gift også. Etter jeg fikk barn har jeg vært lite ute, og det har vært fint hver gang- uansett om jeg har vært alenemor eller samboende. 8. Jaha? Så alenemødre blir bedre i senga av å ha sjeldnere sex? Eller mener du vi er så glupsk kåte fordi vi ikke får oss noe, fordi vi aldri har tid til å ha sex? Hva er poenget med denne? 9. Det er alle mødre, kjære deg. Men om jeg møter en mann med god og ordnet økonomi så blir jeg glad. Det er et godt tegn. Denne er ikke unik for alenemødre 10. Jeg kan ikke skifte dekk. Det gjør statoil for meg. Jeg kan et minimum av praktiske ting, men er ikke særlig handy. Pleier å spørre en barnløs gift venninne om andre ting i hjemmet. Denne er dårlig. Veldig dårlig. Nedlatende og ikke morsom.
Mammatiljente-09<3 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2011 Ano 09.37 er nå ikke jeg som har skrevet denne, men jeg syns den var bra så jeg kopierte den her...om du ikke er enig HELT greit, men ikke snakk nedlatende til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå