Gå til innhold

Vekt økning.....Blir jeg smellfeit nå da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke fra sist hvor mye jeg la på meg fra mnd til mnd... men husker det var 15kg totalt. Er 12 uker i dag og har gått opp 5kg. Er det litt mye til nå??

er overvektig fra før. var 85 da jeg ble gravid sist og 100 når jeg fødte.

var 85 også denne gangen når jeg ble gravid og er 90 nå :/ Liker dette dårlig kjenner jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heji, med nr 1 gikk jeg opp 30, veide 62 da jeg ble gravid.

med nr 2 ble jeg gravid bare 3 mnd etter jeg hadde født og veide da 72, la på meg enda 30 kg:-( med nr 3 ble jeg gravid etter 13 mnd og hadde klart å gå ned til 67, la på meg 15 kg, nå med nr 4 ble jeg gravid etter 8 mnd og hadde da allerede gått ned til 67. er i uke 24 og har gått opp 6 kg ca. Husker at med nr en og to la jeg på meg jevn og trutt hele veien, ene dagen la eg på meg 5 kg på en dag, og da var det myye vann som kom:-( dette erjo vann og forsvinner raskt etter fødsel. men med nr tre la jeg på meg nesten alle frem til uke 30 og deretter stoppet det nesten helt opp:-) så dette er nok veldig individuelt fra svangerskap til svangerskap også... :-) vil også si at med nr en og to gikk jeg på vekten ca 3 ganger om dagen heeele tiden, tror faktisk ikke det var så sundt, med nr tre og 4 har jeg bare vært på vekten når jeg skal på kontroll, tror faktisk det helper:-) klem og kos deg med graviditeten:-)

Skrevet

Jeg er slik at straks jeg blir gravid så øker vekta med ca 2,5 kg.

Denne gangen la jeg på meg 11 kg de fire første mnd!! Så du skal henge i om du skal slå meg :-) Men så har det bremset veldig og jeg har til nå lagt på meg 16 kg og nå skal jeg akkurat over til 3. tri. Jeg regner med at jeg lander på rundt 20 kg opp.

Vekta mi nå er 78 kg og jeg er 174 cm høy. Dette er mitt 4. barn og jeg har aldri vært så tung ved fullgått svangerskap en gang med noen av de andre. Men det får nå bare være sånn. Mat må jeg ha :-)

Skrevet

da er det vel ikke så ille da. er ikke mer enn 163cm så det synst så godt med de ekstra kiloene :P

men nå har jeg jo også gått fra c cup til f cup disse tre mnd også :/ skulle likt å visst hvor mye matstasjonene mine veier for å si det sånn :P

og så har jeg ligget på sofaen og spist hele dagen i to mnd pga kvalmen, må ha mat hele dagen for å holde den i sjakk....

Føler meg litt lite gravid egentlig :P bare spiser og ser tjukk ut. magen henger sånn etter sist :P ved tre mnd sist svangerskaå så jeg 5mnd på vei ut. nå synst det jo ike fordi det er så masse hud der... kommer seg nok. men vil kjenne spark og få den fine magen NÅ hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...