Gå til innhold

ligge uten sokker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente på 1 år som ligger i nattpose pga hun sparker som regelt av seg dyna, også ligger hun mye roligere med posen på...er det ok å ligge uten sokker da?har brukt å hatt på henne tynne ullsokker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi bruker dyne. SOm hun sparker av seg titt og ofte. Bruker ikke sokker. Hvis du bruker nattdyne så er jo bena dekket til så jeg syns det høres greit ut.

Skrevet

babyen min sover også i pose, bruker ikke sokker. men ingen av ungene mine har noen gang sovet med sokker

Skrevet

Våre barn har også sovet i pose og aldri brukt sokker!

 

bruker du selv sokker når du sover?

Skrevet

Min baby på 4 måneder sover med dyne og uten sokker hvis pysjen ikke har fot. Ingen problem med at han blir kald.

Skrevet

aldri skjønt det der med å ha på sokker på babyene om natten.....

Skrevet

Mine barn har aldri hatt sokker på om natten selv om de sparker av seg dyna og vindu står oppe. Aldri kald.

 

Og dette er en 1 åring? Som likevel ligger i pose? Har DU sokker på om natta???

Skrevet

jeg har sokker på meg ja...og alle venna mine har sokker på barna sine:P hum...trodde det var vanlig jeg:)

Skrevet

Jeg har aldri lagt våre barn med sokker på, sikkert mye fordi jeg hater å ha sokker på meg selv, når jeg skal sove.

Men mannen min har alltid på ungene sokker når han legger dem, sikkert fordi han er en frysepinn og sover med sokker. Ja vet, veeeldig lite sexy. :-)

 

Så vi er forskjellig. Gjør det du føler for du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...