Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... burde jeg ikke lett kunne trekke den tilbake nå? Det er helt umulig altså... kjempetrangt. Han er også litt rød helt på tuppen på tissen... begynner å lure på om dette er noe for lege eller ikke. Han er ikke på noen måte syk elelrs og tisser uten problem på do...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, si det. Poden er vel ikke så trang, men hva er normalt?? Han tisser avogtil slik at huden ligger over opningen, dvs styre-retningen blir helt feil.. Prøver å si at han må dra huden litt bak, men....

Er det ikke noe som heter 6 års kontroll?? Poden fyller snart 6 år...

Skrevet

Fikk beskjed om at det ikke er noen flere kontroller jeg etter 4 års kontrollen?? Min blir 6 om 2 mnd da... har aldri sett guttungen min hatt problemer med "styringa" og han både står og sitter for å tisse...

Skrevet

Det er en 6-års kontroll på helsestasjonen, den skal være før sommerferien det året de begynner på skolen. Dette er den siste kontrollen og de sjekker koordinasjon, syn, hørsel osv før skolestart. Det er en kontroll med både helsesøster og barnelege så du kan sikkert spørre der. Ellers kan du uansett ta en telefon til helsesøster, de skal kunne hjelpe med det meste en god stund til...

Jeg har fått beskjed om at det er stor forskjell på guttene, men at regelen er at de skal kunne trekke forhuden tilbake rundt skolestart. Altså når de er mellom 6 og 8 år gamle eller noe sånt.

Begge guttene mine har kunnet gjøre det innen skolestart.

Skrevet

Gutten min er 5 år, og har kunnet gjort dette siden han var rundt 4 år. Aner ikke hva som er vanlig da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...