Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Kan man ha kynner sa tidlig som i uke 20? Har akkurat vasket huset og vaert pa lang tur og har veldig vondt i magen, kommer og gar og magen strammer seg veldig merker jeg.. Har et barn fra for av, kan ikke huske naar jeg begynnte med kynner...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 jeg fikk det fra uke 12 ca....og slik var det til snuppa ble født..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 De skal ikke gjøre vondt. Jeg ble sykemeldt fra ca uke 20 pga vonde kynnere, men så kom de regelmessige også da.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 sitter her og er usikker pa om det er skikkelig luftsmerter eller kynner Kan ikke huske hvordan det foltes med forstemann, jeg merker ihvertfall at hele magen strammer seg og det gar over ca hver minutt... Hjelper aa ga litt men nar jeg slapper av er det vondere..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Man har kynnere fra dag en, men de merkes ikke før livmoren har fått en viss størelse. Jeg begynte å kjenne kynnere i uke 13.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå