Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Handlet hos 2 stykker, dette var før påske og de har begge fått betalt for varen. Har sendt 3 mailer til begge 2, men får ikke noe svar tilbake:( Så nå har jeg gitt opp og vil herved ikke kjøpe en dritt mer på epla.no Synd for de som virkelig er seriøse.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Hm.. Dette er innlegg nr to om denne siden på kort tid. Mistenker nesten at det er noen prøver å gi dem et dårlig rykte. Sender link til dette innlegget til dem jeg, så får de ræva i gir om det du sier er sant. Dersom dette bare er tull så vet de i alle fall om at noe prøver å ødelegge for dem.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Bare glem det, jeg trodde det var en anne siden du mente! Beklager:(
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Ble litt overrasket over at de ikke er seriøse. Vet kona til en venn av meg hadde ting til salgs på siden deres for en stund tilbake, og hun er i alle fall en svært seriøs dame, men fant ikke hennes ting når jeg var inne å sjekket etter å ha lest innlegget ditt. Håper du får enten penger eller ting, surt med sånt tull..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Epla er jo bare en nettside. Det er de enkelte aktørene der som er ansvarlig for salget!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Er ikke det som å si at finn.no er useriøse fordi du ikke får en vare? Det er jo ikke nettstedes skyld. Da kan du jo like gjerne kjefte på internett, liksom.. bare for at det er der det skjer. Eller si at du ikke vil bruke pc'en din mer fordi det skjedde i den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå