Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Når tåler en baby å løftes helt opp etter armene, uten at det kan skade?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Det er vel aldri ok å løfte hverken baby eller et barn sånn?????? Hadde du likt selv å bli løftet etter armene??
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 man løfter da ikke baby sånn, uansett. Ikke et barn heller. Herregud!!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Det ser bare så lite kjærlig ut å løfte et barn etter armene. En baby som løftes slik er bare brutalt - enten det er skadelig eller ikke. Synes det er forferdelig å i det hele tatt vurdere å gjøre det, HI. Hadde du likt å bli løftet slik??
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Det var faktisk det morsomste jeg visste, og jeg gråt da jeg ble for tung. hi
Willy Wonka Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Håper dette spørsmålet bare er tull? Det er da aldri ok å løfte et barn eller baby slik som du spør etter.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 stusselig barndom du hadde da, HI - hvis det var det morsomste du visste (
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #9 Skrevet 1. mai 2011 Er det helt seriøst ingen andre som har vokst opp med dette? Synes å huske det var vanlig blandt vennene mine også. Jeg var spesielt opphengt i å løftes slik hver gang vi skulle over fotgjengerfelt, for da forlangte mamma at jeg skulle holde fast i hendene til to voksne. Hun var nøye på sikkerhet. Selv som to-tre år gammel, og før jeg hadde skikkelig språk, ropte jeg hopp hopp og whiiiiii, og jeg husker at de løftet meg etter hendene mens jeg gapskrattet av glede. Har virkelig ingen andre opplevd dette? Det synes jeg er helt usansynlig. Kan det være samme menneske som skriver alle svarene?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Huffda - jeg driver visst med barnemishandling! Det hender jeg løfter datter på 3 år etter armene når vi leker!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Husker at mamma og pappa løftet meg opp etter hver sin arm og så kunne jeg dingle mellom dem mens jeg sprellet med føttene. Var utrolig stas! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Jenta mi på to elsker å bli løftet opp etter armene
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 Takk!!! Endelig noen normale mennesker som faktisk kjenner til dette "skumle fenomenet" med morsomme løft. xD
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 Nei du, den var faktisk helt fantastisk. Sol hver dag, gresset var alltid grønnt, og vi spiste is på verandaen. Og jeg ble konstant lekt med. Det er mine tidligste barneminner, og ingen kan komme å si at min favorittlek, løftingen, gjør min barndom stusselig.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #15 Skrevet 1. mai 2011 Jeg vet ikke hva som er "aldersgrensen" for å løfte barn etter armene, men du skal være veldig forsiktig med det. Både skulder og albue-leddet kommer veldig lett ut av ledd på små barn, da de ikke har fått festet seg ordentlig. Har en venninne som måtte lære dette av bitter erfaring. Sønnen hennes fikk skulderen ut av ledd 2 ganger før han var 2 år...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #16 Skrevet 1. mai 2011 Ja det er jo nettopp derfor jeg spør. Jeg vet det er skummelt når de er for små, men aner ikke når det er greit å begynne med det. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå