Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Det kan hende vi får endel penger 'til overs' om ei stund, og min mann er helt oppsatt på å kjøpe eiendom i USA. Jeg kunne godt tenke meg det selv, men synes liksom det er en risk som jeg ikke vet om jeg er villig til å ta. Markedet per i dag er jo ganske på bunn, så det er jo et ypperlig tidspunkt å investere på. Men hvor lett er det egentlig å få dekket inn utgifter med leieinntekter? Er det ikke litt råflott å kjøpe eiendom som vi får brukt så lite selv? Har jo bare 5 uker ferie i året og kanskje noen langhelger... Hva er deres erfaring?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Det er i alle fall ikke vanskelig å få leid ut i USA, for der er det veldig mange som ikke får banklån til å kjøpe sitt eget. Fordelen der er også at det er vanlig å skrive kontrakt for 1 år (eller lenger), og leietaker kan da ikke si opp før året er omme. Det er med andre ord letter å få leietakere som blir der langsiktig. Lykke til:) Er det snakk om feriebolig så går det fint å leie ut på ukesbasis. Det finnes mange firmaer der som ordner med utleie mot et gebyr.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Takk for svar:-) Håper flere kan bidra. Det er en feriebolig vi er ute etter, om noe. Vet det finnes enormt mange utleiere, og hvorfor skulle vår være enklere å leie ut..? Ser liksom for meg at det blir minimalt med utleie. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå