Lollo83 <3 Skrevet 20. juni 2011 #126 Skrevet 20. juni 2011 Så leit å høre at dere flytter ut herfra, Frk Hansen og Babysyk. Men skjønner veldig godt at det kan bli for mye innimellom. Så kjedelig at ikke samboeren din er klar før til neste høst da, Babysyk. Er han ferdig med studiene sine da eller? Forstår at du er redd for at han skal ombestemme seg igjen. Det hadde sikkert jeg også vært. Mensen i syden er ikke noe stas, nei, men tror ikke jeg ville begynt på pillen igjen likevel. Det er lett for det blir kluss i syklusen da. Jeg vet ikke helt hvilke andre råd jeg skal gi deg.... Er ikke en lett situasjon det der. Frk Hansen: jeg skjønner utrolig godt hvordan det må være å få vite om venners graviditet når en selv er prøver. Jeg ble helt i fra meg da vi fikk vite om et vennepar som "plutselig" var nesten halvveis i svangerskapet (da vi fikk vite det i høst). Det skulle jo være vår tur denne gangen! Klarte å klistre på meg en smil og gratulerte de da de fortalte det, men gikk rett på do etterpå og gråt litt. Ble så lei meg! Det tok litt tid før jeg orket å snakke med andre om det. Etter en stund gikk det bedre, og da deres lille datter plutselig kom til verden 3,5 mnd for tidlig, ble situasjonen en helt annen. Men det er ikke lett. Ønsker dere begge masse masse lykke til videre, og fortsett med strikkingen! Hvem av dere er det som har blogg? Jeg vil gjerne følge med der! =) Håper du snart blir gravid, Frk Hansen, og at du får med deg sambo på ferden mot graviditet, Babysyk! Jeg har gått litt i feriemodus, selv om jeg strikke masse for tiden. Strikker på teppet mitt hver dag i lunsjen på jobb, så skal nok snart bli ferdig ;-) Sokkene blir ferdig i løpet av uken og så skal jeg sette i gang med leggvarmere til en venninne i Fana-mønster. Bruker et garn som heter Karisma fra Drops. Noen av dere som har hørt om det eller brukt det til noe? Synes det var veldig mykt og deilig, samtidig som det virker som om det holder på formen. Fikk det anbefalt av damen på garnbutikken her i bygda. Har håndarbeidsblogg jeg og, men er ganske dårlig på oppdatering for tiden.... Men hvis dere vil se så er adressen: frucharlie.blogg.no
MaMi Angel <3 Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #127 Skrevet 22. juni 2011 Hei jenter. En liten hilsen fra meg som ligger på sykehuset. Har vært innlagt siden i går for å få intravenøs væske. Er heldigvis bedre i dag. Alt bra m de to små også. :-) jeg skjønner dere som vil bort her i fra dette forumet, jeg vurderer d selv. Man blir jo nesten deprimert og veldig syk av å være her. Men jeg vil gjerne følge dere litt på bloggene deres. Har ikke lyst å miste kontakten helt m dere. Send meg gjerne en pm. Ha en riktig god sommer alle dere. Nyt sydligere strøk babysyk, er deg vel unt. Jeg titter nok innom i blant, men tenker d blir bare mindre og mindre. Stor klem fra meg :-)
Babysyk85 Skrevet 25. juni 2011 #128 Skrevet 25. juni 2011 Er ikke så lett å holde seg borte herfra. Lurer jo sånn på hvordan det går med dere! Stakkars deg MaMi, men godt at du er i trygge hender og at alt er bra med de små! Håper det blir med denne ene gangen, og at resten av svangerskapet går greit! Hvordan er det med deg nå? Har du kommet deg hjem og på beina? Syns det er rart at også du blir borte herfra! Plutselig var hele gjengen oppløst ;( Lollo: var innom bloggen din, likte den veldig godt! Jeg vil helst ikke legge ut bloggen min her, håper det er greit. Samboer er ikke ferdig med studier før om 3 år. Og det virker ikke som det er derfor han vil vente. Ikke har vi plassmangel heller. All ære til de som klarer å vente på kjærestene år etter år. Skjønner ikke hvordan dere klarte det Lollo og Zassy! Ser jo at dere tilslutt kom imål, men ventetiden føles virkelig som en evighet. Er skikkelig redd for at han bare utsetter og utsetter. Husker jeg tenkte det sist høst også, men bestemte meg for at ett år skulle jeg klare. Har blitt litt diskusjon rundt dette i det siste. Om at jeg tror at han aldri blir klar, men han gir ikke noe fornuftig svar. Får ta det opp skikkelig til høst tror jeg! Fant løsningen på mensproblemet Primolut, for å utsette mensen. Håpet var at samboer skulle slurve litt på ferien, men så står det at ved graviditet kan jentebabyer få mannlige trekk, og det vil jeg jo ikke, så da gikk den planen rett å vasken Tar de med, og skulle det bli myee slurv får jeg heller droppe å ta dem. Eller bare bruke kondom, og slippe å tenke på det. Er gressenke for tiden, så nå blir det uansett ikke noe prøving Har forresten begynt å trene! Endelig igang! Blir jo litt ivrig etter å se resultater, så jeg håper kiloene raser av Stor klem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå