Gå til innhold

stemmer dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

broren min skal reise på ferie med barna og trenger dermed mors bekreftelse på at dette er greit pga pass...men må han ha med kopi av bankkortet hennes/passet hennes?

var ei venninne av meg som sa det...er det ikke nok med skriftlig godkjenning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg skulle fikse dette (jeg og mamma skulle på englandstur) så ringte de og fikk fakset en skriftlig godkjenning fra pappa. (er vel 7-8 år siden, men mener flere har hatt samme opplegg som er yngre enn meg, de fikk ordnet et par år siden slik)

men kan hende de har skjerpet rutinene rundt dette, men det er jo bare og ta en kopi og sende til politistasjonen eller møt opp i lag.

Skrevet

synes det er litt skummelt med kopi av bankkort, de kan jo missbrukes av andre part....samme med pass, personnummer og alt...

Skrevet

han skal vell ikke ha bankkortet hennes eller passet, hørtes rart ut........her er det nok med skriftlig godkjenning med underskrift.

Skrevet

hun bør uansett sende det direkte til politistasjonen

Skrevet

pass og kort skal da aldri utleveres til andre.......?

Skrevet

nok hun ta en tlf. til politiet.

Skrevet

Det stemmer faktisk det. Må ha kopi av bankkort med godkjenning. Jeg måtte ha det da jeg skulle ha pass til sønnen min, og jeg bor ikke sammen med barnfaren.

Skrevet

jeg lurer også på dette da jeg far her også må ha kopi sier han, men jeg tør ikke i tillfelle missbruk.....han er lystløgner så har mine grunner..kan da ikke være så lett?at foreksempel en person du ikke har bodd sammen med engang skal ha rett til kopi av bankkortet?ja selv om man har barn sammen...

Skrevet

hva annet enn pass eller bakkort er ok som legitimasjon?aldri om jeg gir fra meg jeg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...