Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 synes dere det betyr mere når samboer/mannen/kjæresten deres skriver/sier elsker deg også navnet deres? eks. jeg elsker deg Siri....eller er det bare meg?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Jeg synes også det betyr mer når man bruker navn
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har til nå vært passivt rettskrivingspoliti, men nå er det min tur å si noe. Det er greit så lenge du bruker komma foran navnet. Altså: Jeg elsker deg, Mary!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå