oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Datteren min på 4 år har fått dette av legen på legevakta. Blander dere det i noe eller gir dere det som det er? Hvor fort merker dere bedring?
Nagilimia Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Min sønn synes det er det beste han kan få. Regner med den smaker ett eller annet søtt klisj Han får den enten fra måleskje eller fra sprøyte. 2-3 dager tror jeg det tar før vi merker bedring ved utbrudd. Nå bruker vi den mest forebyggende. Dvs hvis vi vet at han har fått i seg noe han ikke tåler.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2011 Tusen takk for svar! Dere bruker den hver dag i pollensesongen? Vet du hvor lenge den sånn ca varer?
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 datteren min har også pollenallegi. Hun får zyrtec tabletter.. funker ikke på henne,. Så får snart noe enda sterke... Pollen sesongen varer vel hele våren den.. :/ Hun her får vannvittige hovne øyne, som begynner og verke. Sitter helt sammenklistra når hun våkner på mornigen. Og klør hele tiden. Så håper hun får noe bedre snart. Får også noen øyedråper i tillegg, men hjelper ikke. I dag har hun stort stt vært inne, og er bare helt rød rundt øyene, og nesten litt blå under øynene.. :/ Hun har blitt veldig tett i nesa å så jeg...er vel kanskje på grunn av pollen det også :/
camilla^ Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Hun ene jenta mi fikk flytende allergimedisin. Det var ikke Zyrtec men en lignende. Den smakte vist ikke noe sa hun, jeg blandet den litt med saft de første gangene, men var tom for saft endag. Det gikk igrunn fortere ned da. Jeg har gitt det i sprøyte, for da kan de ta det selv. Blir mindre gris om de gjør det selv, har gjort dette med annen medisin i flytende form også. Men den virket ikke så bra for jenta mi, så hun tok istede zyrtec i tablettform. Trengte ikke å knuse den i syltetøy engang, den var veldig enkel å svelge.
krabbe Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 På miksturen er det banansmak.. Pollensesongen vil være litt variabel i forhold til hvor man bor, og hvilken type pollen man reagerer på. Hvis man er maks uheldig og reagerer på alle sorter, både gress og bjørk og burot og rubbel og bit, så er man vel utsatt fra tidlig-tidlig vår til sen høst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå