Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Nabojenta sladrer på så og si alt. Dette er noe jeg slår hardt ned på når det gjelder mine egne, men tydeligvis er det greit hjemme hos denne jenta. I løpet av en dag kommer hun sikkert 20-30 ganger å forteller hva den og den gjør.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Hehe! Det er noen personer som alltid er ute etter rykter, og samler dem opp på en ekstrem måte. De forstår ikke selv at de er komiske når de bringer videre alle disse nyhetene (som kanskje ikke engang er sanne).
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Det er en fase, det går over. Ikke bry deg så fælt.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Nja.. Det er en del voksne mennesker også som gjør dette!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Om hun kom 20-30 ganger og fortalte hvilke positive ting den eller den gjør- hadde det vært like fælt? Men jeg er enig med deg- det kan bli slitsomt i lengden. Alvorlige ting må det være lov å si fra om da.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Alvorlige ting er en ting, og skal så klart sies fra om. Men når det gjelder små ting som at den og den dytta meg, den og den sa en dum ting etc..da kjenner jeg at jeg får nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå