Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Ingen på jobb vet at jeg er gravid 20 +2 og det innebærer mange løft. Fra 15kilo til 25kilos sekker og gjerne mange på rappen. Er dette for tungt for meg å bære?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Kommer helt an på hvor sterk du er, hvor godt trent du er og hvor vant kroppen din er til å løfte tungt. Så om ryggen og bekken tåler det så er det ingenting i veien for at man løfter tungt.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Grunnen til at du ikke skal løfte er at morkaka kan løsne. Hadde ikke turt å sjanse på det.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Kanskje på tide å fortelle det på jobben når man er så langt på vei?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Ja, jeg burde fortelle det, men jeg er bare vikar og får vite timene min fra uke til uke. Og om jeg er gravid, kommer de ikke til å bruke meg mer.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Men hvor lett skjer det? Er det noe som skjer mange?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Sykemelding? Svangerskapspenger? Snakk med lege/nav?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå