Gå til innhold

Løftning og graviditet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen på jobb vet at jeg er gravid 20 +2 og det innebærer mange løft.

Fra 15kilo til 25kilos sekker og gjerne mange på rappen.

 

Er dette for tungt for meg å bære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvor sterk du er, hvor godt trent du er og hvor vant kroppen din er til å løfte tungt. Så om ryggen og bekken tåler det så er det ingenting i veien for at man løfter tungt.

Skrevet

Grunnen til at du ikke skal løfte er at morkaka kan løsne.

Hadde ikke turt å sjanse på det.

Skrevet

Kanskje på tide å fortelle det på jobben når man er så langt på vei?

Skrevet

Ja, jeg burde fortelle det, men jeg er bare vikar og får vite timene min fra uke til uke. Og om jeg er gravid, kommer de ikke til å bruke meg mer.

Skrevet

Løsner morkaka vil du nok angre bittert.

Skrevet

Men hvor lett skjer det? Er det noe som skjer mange?

Skrevet

Sykemelding?

 

Svangerskapspenger?

 

Snakk med lege/nav?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...