Gå til innhold

Ikke verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en fyr vil "gi meg opp" fordi jeg gjerne vil ha mine gode venner (både gutter og jentevenner) uansett om jeg blir sammen med han..

Er det ikke verdt å prøve engang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri gitt opp vennene mine pga at en fyr ville det. Så jeg hadde nok ikke giddet å prøvd å være sammen med en sånn fyr

Skrevet

Nei. Trur heller ikke jeg klarer å sette meg inn i kravene hans heller.

Men vil jo på en måte være sammen med han også :(

Hi.

Skrevet

Du kan jo sikekrt prøve å være sammen med han , men for alt i verden ikke gå med på krava hans.

Synest det er merkelig å forlange noe sånt- at man skal kutte ut venner. Han høres nesten litt sjalu ut, tør du dette her??

Skrevet

Nei,men ser stygt ut til at jeg må det OM jeg skal være sammen med han.

På en måte tørr jeg ikke.. Vil ikke kvitte meg med venner og låse meg inne sammen med han og deretter få vanskeligheter med å komme meg bort fra han...

Han ligner så altfor mye på eksen min..

Skrevet

HI:

Se slik på det da: du velgeer han, dropper de vennene han mener du ikke bør være venn med, etter en stund blir det slutt mellom dere likevel, pga noe annet, eller fordi du savner vennene dine. Og da sitter du igjen uten kjæreste og de vennene dine, klart man kan prøve å gjenoppta kontakt med vennene, men se det ikke som sikkert at de godtar din unskyldning, etter å ha droppet dem for "en fyr".

Skrevet

Ein fyr som er så kontrollerande at han forlangar at du skal gje opp gode vener for å vere saman med han er ikkje noko godt papir!! Styr unna!

Skrevet

Tror jeg ville styrt unna, finn deg en som respekterer både deg og vennene dine:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...