Gå til innhold

Kan man tilgi utroskap? :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tilgir aldri utroskap.

Skrevet

løsningen er å ta igjen med samme mynt... si det rett ut, nå er det min tur.. klarer du det ikke, så lat i allefall som...

det gjør godt å være to om å kjenne på hvordan det er

Skrevet

Jeg kan ikke tilgi utroskap! Har opplevd det med mannen. Hos meg er det gjemt, men ikke glemt.... :(

Skrevet

Om man kan tilgi utro skap handler veldig mye om hvirdan man fikk greie på det. Min la alle kortene på bordet etter en utenlandstur.Det var ifølge han et lite vellykket eventyr.Valgte å la tvilen komme han til gode pga. angeren osv.Jeg fikk et godt råd av min mor.Besten deg, og la det bli med det.Det gjorde jeg.4år etter har vi vært sammen i ti år, har to barn og gifter oss til sommeren. Hvordan tilliten er idag?? 100 %. .Lykke til!

Skrevet

Jeg har vel nettopp gjort dette.

Han hadde ikke sex, men han gikk bak ryggen min og traff ei jente og han lovte henne ditt og datt, det var også et kyss.

Det var et stort tillitsbrudd og jeg er ikke helt sikker på om jeg har gjort det riktige, men vi har det veldig bra i dag og jeg ser for meg en fremtid med han.

Jeg elsker han, han er min beste venn og jeg er 100% sikker på at han ikke gjør det en gang til, men jeg tenker på det noen ganger og det knyter seg i magen hvis jeg ser henne.

Det er 4 år siden nå..

Skrevet

Det kan man, hvis man er innstilt på det, og føler det er verdt det, men vær klar over at det ikke er gjort i en håndvending å tilgi noe sånt. Men om begge er innstilte på å jobbe for å redde forholdet.

Skrevet

Jeg gjorde det. Han dreit seg ut i fylla og angret veldig.

Hadde ikke han fortalt meg hva som hadde skjedd, så hadde jeg aldri fått vite det.

Nå er det snart 1 år siden og jeg jobber fortsatt med det. Jeg prøver å stole 100% på han igjen og jeg nekter ham ikke å dra på fest eller på byen uten meg.

Jeg har tilgitt en gang, men kommer aldri til å tilgi en gang til,uansett hvor full han er eller hvor mye han angrer, det orker jeg ikke.

Skrevet

Jeg hadde aldri klart det. Gikk fra x-en pga dette.

Skrevet

Nei!! en gang utro, alltid utro

Skrevet

Men hva med en gang utro, alltid utro? Er det noe i dette?

HI

Skrevet

Min mor tilga min far etter han hadde vært utro. Ekteskapet hadde hanglet en stund. Etter dette (ca 10 år siden) har de det fantastisk sammen. Det var som en vekker for forholdet. Pappa angret helt sykt mye, og jeg vet mamma stoler hundre prosent på han idag.

Skrevet

Det er sikkert noen som kan det.

Jeg kunne aldri gjort det..

Skrevet

Mamma og pappa er to sterke personer. Pappa hadde utenriksjobb, og var utro før barna kom til. Mamma sier om han ikke hadde vært det, hadde vi ikke levd i dag. For forholdet deres var av og -på hele tiden.

Mamma tilgav pappa, og han avviser alle damer som kommer til ham. Og de har vært gift nå i 30 år.

Han elsker min mamma, og mamma sier at hun aldri tvilte på om det var rette avgjørelse.:-)

Så nei, man er ikke alltid utro om man har vært det én gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...